2012. április 23., hétfő

Asszisztens

Nem, nem keresek asszisztens, hova keresnék? Oo Éppenséggel panaszkodnék és azért itt mert máshol nem tudok. Ugye milyen jó kis érv? :D Mindegy lényeg a lényeg, hogy a éppenséggel a "halálomon" vagyok, taknyos vagyok, fáj a torkom, viszont nincsen lázam/hőemelkedésem és nem fáj az arcüregem. Elmentem ma dokihoz mivel se pénteken se ma nem mentem suliba. Az a rohadt asszisztens meg mikorra adott igazolást?, péntekre és mára. Komolyan normális ez? Majd megpusztulok olyan szarul vagyok erre meg kapok 2napra igazolást. Egész úton haza felé meg a boltba ott anyáztam anyukámnak... Olyan emberek vannak komolyan mondom... Holnap meg nyolc órám van és ott kell bent szenvednem és hallgathatom oszttársaimat, hogy miért mentem be betegen suliba... /nem mintha én nem ezt csinálnám velük >.<"/ Amúgy se kedveltem azt a nőt, de most már teljesen megutáltam... Pedig tök jól elterveztem, hogy még néhány napot itthon leszek, kipihenem magam, elolvasom a könyveimet erre ez... Na jó abba hagyom a panaszkodást, mert gondolom pont leszarjátok a problémáimat, :D meg hát ez nem egy olyan blog ahol a minden napjaimról írogatok. Lehet kéne csinálnom egy olyat... neeem az nem én vagyok. Ahjj és most még Class FM-et is hallgatnom kell mert a Juventuson talkshow megy...

Egyébként, szeretnék megkérni mindenkit arra, hogy aki írt nekem e-mail-t, hogy el akarják olvasni az I want it all többi részét, és nem kapták meg a válasz levelemet úgy, mint Shadow az lécci szóljon nekem és elküldöm újra! Köszi ^^

Puszi Lenora :*



~ a cicákkal semmi bajom, de a kopasz macskáktól hányingert kapok ~

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nyugodtan csinálj egy külön blogot ilyenekre. Én is gy voltam vele, most meg tök jóó.

    VálaszTörlés
  2. Majd még meggondolom. :D Egyenlőre még maradok ott, hogy nem az nem én vagyok. :D De egyszer úgy is meg fogom csinálni, ahogy magamat ismerem, de Nem Ma haha...

    VálaszTörlés