2012. április 21., szombat

Happy Hunger... khmm Birthday.

A mai napom naggyon hepíí, hogy miért? Mert megkaptam az 'Éhezők Viadalának' mind a három könyvét szülinapomra. ^^ Gondolom nem kell elmagyaráznom mi az az 'Éhezők Viadala' tudjátok jól, legalább is remélem. :D Ráadásul tegnap egyik legjobb barátnőmtől kaptam egy fehér töltényes övet. *meghal* Meg megkaptam az Armageddont és a Tűzből Nincs Kiútat DVD-n. ^^ *dansz*
A legszebb az egész könyves cuccban, hogy nincs hova tennem a könyveket. :'D Egyetlen egy kis könyves "polcom" van az is egy kb. egy méteres sorból áll és az íróasztalomon van, és majdnem zsúfolásig van könyvekkel, azért csak majdnem mert hiányzik egy könyv, amit kölcsön adtam nővérem barátnőjének még októberben és azóta se kaptam vissza, pápá Vámpírnaplók első része... :( Ezen kívül a könyves polcom még két darab könyvre vár, történetesen az Éjangyal Trilógia harmadik részére és a Csitt, Csitt második részére. Szóval fogalmam sincs hova fogom rakni ezt a három új könyvecskét. Lényegtelen nem panaszkodom tovább itt nektek. ^^
Mi előtt elkezdtek itt írogatni, hogy "Boldog Születésnapot!" nem ma van, két napja volt és életem egyik leguncsibb napja volt bár nem kellett suliba mennem szóval volt benne jó is. :D
Más részt megrendeltem a VU-s pólót és pont az utolsó Marilyn Monroe-sat. *o* Úgyhogy már csak várni kell szép türelmesen. ^^
És most ami leginkább érdekel titeket, legalább is szerintem, az I want it all következő része. *mélylevegő* Nos nagy a valószínűsége, hogy nem lesz. Igen jól olvastad nem lesz. És most azt kérdezed "Miért?". Azért mert nem tetszik a történetem, már mint tetszik mivel én írtam és muszáj, hogy tetsszen saját magamnak, de nem érzem úgy, hogy tudnám folytatni... Szóval sajnálom. Ha valaki szeretné akkor annak elküldöm azokat a részeket amik megvannak írva. Küldj egy e-mailt és elküldöm neked. (mail: csesztike59@gmail.com a tárgyba lécci írd bele, hogy I want it all, mert hajlamos vagyok arra, hogy az ismeretlen e-mail-eket egyből törlöm, köszi.)
Hogy lesz-e új történet? Minden bizonnyal. Hogy mikor lesz? Fogalmam sincs. Addig is majd még néha jelentkezem és olvassátok és persze véleményezzétek a másik blogomat a Crossroads at Radiant Eclipse-t. ((:
Hát ennyi lenne, puszi nektek Lenora :*♥♥

5 megjegyzés:

  1. Utólag is boldog szülinapot. Nem örülök hogy nem fojtatod a ficet:|| A Csitt Csitt 2. rész meg kurvajó.

    VálaszTörlés
  2. Köszi ^^♥ hát nem tudok mit csinálni vele sajnos :// Már nagyon várom, hogy megkaphassam *o*

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon boldog szülinapot, kicsit késve is. Nagyon sajnálom, hogy nem folytatod a ficet. Viszont nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan folytattad, írtam is neked egy e-mail-t. Remélem elküldöd majd a folytatást.
    Köszi
    Shadow

    VálaszTörlés
  4. Köszi ^^♥
    Megkaptam a levelet és válaszoltam is... nem értem. mind1 elküldöm még 1x. ((:

    VálaszTörlés
  5. Sziaa! :D
    Utólag is boldog szülinapot kívánok.(:
    Mivanmivanmivaaan?! Abbahagyod?? Nee. :// De végülis annyiban egyetértek hogyha nem szereted a történeted ne folytasd. Mindenesetre nekem elküldheted a kész részeket erre a címre: laurenwalgrof@gmail.com
    Az éhezőők viadalááról: megkérdezhetem milyen a könyv? Csakmert már láttam filmben az 1. részt, és 3-szor visszanéztem, mert annyira tetszett. :D Kíváncsi vagyok rá érdemes lenne e megvennem a könyveket. :D Köszi a választ előre is. ;)
    Marilyn.. bár inkább Audrey Hepburnos vagyok (barátnőm szereti őt jobban), azért kedvelem.;D
    Várom a következő történetedet, remélem ha felrakod akkor szólsz.
    x.o.x.o LaMes Grock.

    VálaszTörlés