2013. augusztus 30., péntek

Átépítés ((:

Sziasztok!
Tudom nem voltam egy ideje .. Ideje? Több mint egy éve. Sajnos. De hát nem tudok mit kezdeni ezzel.
Viszont "átépítem" a blogomat, minden történetnek külön oldala lesz a menüsorban, a kinézetett is megváltoztatom (ezt már el is kezdtem). A napokban fogok rajta dolgozni, remélem azért még az év kezdés előtt a végleges formája már meglesz, de semmi se biztos.
Viszont lehet, hogy majd esetleg ha olyanom lesz egy részes történeteket illetve ha lesz valami nagyobb ötletem amit úgy ítélek meg, hogy jó, lehet publikálni is fogom. De valószínűleg ez nem a közel jövőben lesz mivel ez lesz az utolsó évem a középsuliban és tudjátok mivel jár ez. Szalagavató és az érettségi, istenem de nem várom.
A lényeg, hogy szerkesztve lesz a blog.
Örülök annak, hogy hébe-hóba még mindig jönnek kommentek a Like a Scream-hez. Nagyon szépen köszönöm! Ez a történet nagyon közel áll hozzám, mivel ez az egyetlen olyan fic-em amit publikáltam és be is fejeztem, szóval nagyon jól esik, hogy így egy illetve két évvel később is vannak akik még olvassák. Köszönöm!
Sok sikert a sulihoz mindenkinek és egy kalappal azoknak akik szintén érettségi évben vannak! Csók :*


1 megjegyzés: