2013. szeptember 3., kedd

Folytatás

Nos, mivel jöttek lájkok és ösztönző kommentek, (bár nem sok, de nem elég) így úgy döntöttem, folytatni fogom az 1999-et. ((:
Viszont tényleg nem tudom milyen gyakorisággal fognak jönni a részek, mivel mint ahogy azt már egyszer mondtam ez az érettségi évem és sokat kell tanulnom már most elkezdtem a tanulást pedig még csak a második nap volt a suliban, de hát jó eredményeket szeretnék elérni. (:
Szóval a 3. fejezet második fele már kész van, már csak finomítok rajta egy keveset, aztán felrakom remélhetőleg már holnap délután vagy este. ((:
Puszi mindenkinek :*
Marco ((: egy kis kedv csinálónak. ^^

2 megjegyzés:

  1. en osztonozlek, folytasd! folytasd! folytasd! :DD
    eloszor kicsit furan ereztem magam, hogy ennyi idosen ilyen torteneteket olvasok (mint kiderult kb egy evvel vagyok idosebb nalad :D ) de irto jok! egesz nap ezeket olvastam, de sajnos mar az osszes megvolt, ugyhogy folytatttaaaaast keeeereeek *-* :))
    a like a scream tetszett eddig a legjobban, kivancsi vagyok az 1999re is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még mindig olyan jó érzés, ha a Like a Scream-et dicsérik :')) komolyan! Köszönöm! ^^
      Ígérem sietek a 4. fejezettel, csak a suli miatt kicsit lassan haladok, de ha minden jól megy a jövőhéten már felkerül. ((: Rémelem :// ((:

      Törlés