2012. március 27., kedd

Dilema

Sziasztok!
Igen kicsit... sőt eléggé nagy képűnek fog hangzani amit most fogok írni, főleg a cím miatt, de az a helyzet állt elő, hogy van pénzem és megkérdeztem édesdrágaegyetlenanyucikámat, hogy rendelhetek-e Vengeance University-s pólót és azt mondta, hogy igen, vagyis 90% az esélye, hogy tényleg rendelhetek főleg, hogy holnap megkérdezi az egyik kollégáját, hogy Ő hogy szokott rendelni Amerikából cuccokat.
Na és most lesz a nagyképű rész (vagy már eddig is az volt nem tudom), három póló között vacillálok, pontosabban tudom melyiket szeretném, de abból már csak két darab van és nem biztos, hogy mire megtudom rendelni addig lesz is. Szóval lényegében a másik kettőn van a nagy kérdőjel.
Naaaaaagyon szeretném ha segítenétek nekem, főleg azért is mert akik olvasnak nagy részt ismeritek az Avenged Sevenfold-ot ezáltal a VU-s cuccokat is, más részt pedig azért mert nagyon imádlak titeket és iszonyatosan számít nekem a véleményetek!
Előre is kösziii, van oldalt egy szavazás ahol tudjátok mondani, hogy szerintetek melyik, esetleg aki akarja az kommentet is írhat. Egyszerre többre is tudtok szavazni. ((:

Itt vannak a pólók:

Marilyn (ez az amit szeretnék, de már csak kettő van belőle)

Zomby

Thrasher

Még egyszer előre is nagyon köszi a segítséget és ezer bocsánat, ha tényleg eléggé nagyképűre sikeredett ez a bejegyzés. :$ Nem akartam csak nekem ez fontos.
Az I want it all első fejezete pedig még a héten felkerül!
Puszi Lenora ♥♥♥♥♥♥


3 megjegyzés:

  1. Nem volt nagyképű bejegyzést, amúgy nekem a 2. van zöldesbe (most is az van rajtam. XD), nekem az a kedvencem. :D

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nem volt nagyképű:"D Egyértelműen a Marillyn-es. Naaaagy rajongója vagyok.

    VálaszTörlés
  3. hát a marilyn-es az amit mindenképpen akarok csak nem biztos, hogy mire rendelem még lesz belőle, bár most nagyon úgy állnak a dolgok, hogy igen is marilyn-es lesz :D

    VálaszTörlés