2012. március 17., szombat

ÚRISTEN! ;-;

Nem hiszem el úristen! ;-; Most élesztettek újra baszd meg! Ilyen nincs! ;-; Lehetséges, hogy... úristen nézzétek meg ti mert én mindjárt hiperventillálok megint ;-; itt a link remélem nem csak egy beteg vicc mert esküszöm vízbe fojtom azt aki kitalálta! ;-;
Úristen, ha elmehetek majdnem teljes lesz az életem! ;-; Már csak egy MCR konci kéne és kész boldogan halnék meg. ;-;
Komolyan mondom, ha igaz és anyámék nem engednek el tuti, hogy legalább 3 hétig egy kibaszott árva szót se fogok hozzájuk szólni! ;-;

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ezt nem értem... Lehet, hogy nekem gatya az angol tudásom, de nem jönnek Magyaro.-ra... Legalább is nem írja. Hol találtad?
    Puszszii
    Bonnie

    VálaszTörlés
  2. közben rájöttem, hogy nem mindenkinek mutatja :D
    http://www.kepfeltoltes.hu/120317/sga_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    tessék ^^

    VálaszTörlés
  3. Köszi. :D
    OMG!!!O.O
    Mikor lesz? Azt még nem tudni?*-*

    VálaszTörlés
  4. á-á, de remélem tényleg igaz *-*

    VálaszTörlés
  5. Ezt én is láttam. De nem hiszem h rendes koncertet adnának, esetleg valamelyik nyári fesztiválra hívhatták meg őket.De én nem élem bele magam://

    VálaszTörlés
  6. hát ha fesztivál akkor Sziget mert hát Bp van oda írva. Lényeg, hogy lehet jönnek és ha igen kierőszakolom, hogy mehessek ha a fene fenét eszik is! :D

    VálaszTörlés