2012. március 20., kedd

?Epilógus?

Hellósztok!
Nos mivel sokan kértétek, hogy legyen Epilógus, ezért arra jutottam, hogy talán, de csak TALÁN kaptok valami Epilógus félét-amit én inkább egy kiegészítő novellának mondanék-de csak ha időm engedi. Mivel most már szeretnék rendesen foglalkozni a Crossroads at Radiant Eclipse-szel, és min. két hét múlva már szeretném felrakni az újabb történetet, szóval nem biztos, hogy lesz időm/energiám írni a Like a Scream-hez Epilógust.
De talán az sokat segítene, hogyha leírnátok kommentben, hogy ti mit szeretnétek olvasni az Epilógusban (köszi nem kérek olyat, hogy Kira és Brian összejön :D ), ééés van egy szavazás is, hogy egyáltalán ki akarja, hogy legyen Epilógus, szóval ott is tudtok győzködni, nem csak kommentben.
Puszi Lenora :*

5 megjegyzés:

  1. Halihó!
    Kár, hogy beleírtad, hogy azt ne írjuk, mert az volt az első ami eszembe jutott, hogy Kira meg Brian összejön! :DD Remélem meg fogod írni, én várni fogom, mert ez a vég egy kicsit lelombozott :( na nem baj.
    Puszi
    Linda

    VálaszTörlés
  2. Az én ötletem az, hogy teljen el pl. 5 év, és akkor Kira legyen terhes/vagy már legyen egy pár hónapos babája, és úgy találkozzon a srácokkal. Például, hogy a fiúk gondolnak egyet, és meglátogatják, vagy valami ilyesmi :DDDD

    VálaszTörlés
  3. Szerintem meg írd meg úgy ahogy te akarod. Ez a te történeted, legye úgy ahogy te akarod.:) Ettől lesz különleges.

    VálaszTörlés
  4. félre értesz nem azt mondtam, hogy adjatok ötletet mit írjak, hanem csak, hogy írjátok le ti mit szeretnétek :D ettől függetlenül HA meg írom az lesz amit én akarok írni bele, csak érdekel, hogy ti mit szeretnétek :D

    VálaszTörlés
  5. Kicsit kesve tudom, de amikor irtad hogy adjunk otleteket akkor nekem is mindjart az jutott az eszembe hogy amikor kira menne ennii akkor eldontene hogy meg sem megyen hozza tonyhoz es visszamegyen brianhoz....

    VálaszTörlés