2012. augusztus 6., hétfő

dfsm... dííj

Sziasztok,
Kaptam Lilimooo-tól egy díjat, nem tudom milyen díj, de díj. :D
Nos szóval...


Szabályok:

~Mindenkinek 11 dolgot kell írnia magáról
~Válaszolnia kell a kérdező összes kérdésére
~További 11 kérdést kell feltennie és 3 embernek tovább adnia

Nem küldöm tovább senkinek ebből kifolyólag nem is írok kérdéseket. Na lássuk.

11 dolog magamról:
~ Nem rég értem haza a moziból, a Magic Mike-ot néztem meg és kibebaszottul, de qrva jó volt!
~ Októberben földrajzból előre hozott érettségit teszek, szóval tessék szurkolni.
~ Ma egész nap a Rómeó és Júlia színdarab CD-jét hallgattuk nővéremmel.
~ Hétvégén utazom Balatonra a barátaimmal.
~ Nézem az Olimpiát és ebből kifolyólag megint rám tört az, hogy vissza akarok menni úszni, csak hát nem igazán van lehetőségem.
~ Eddigi életem folyamán, már jártam úszásra, korcsolyázásra, karatéra, táncra és kickbox-ra.
~ Október-novembertől megyek vissza barátnőmmel a KÖKIbe edzeni. ( a tanulás miatt most nem tudunk menni.)
~ Van egy bazi nagy Taylor Lautner-es poszter a szekrényemen és egy szintén bazi nagy Jonas Brothers-es poszter az ajtómon, de nincs szívem leszedni őket.
~ Mikor már külön fogok élni lesz egy Pomerániai Törpespiccem(Prince) és egy Akita Inum(Kiran igen jól olvastad :DD).
~ Max három gyereket szeretnék két fiút és egy lányt. A fiúk Richard és Húgó a lányt még nem tudom...
~ Imádom magamon a szemem és az orrom, bár az orrom nem a legszebb kerek-e világon, de apukámtól örököltem mindkettőt.

Lilimooo 11 kérdése:
~Melyik az a híresség, akivel szívesen találkoznál?
  Ha én most ezt elkezdeném felsorolni... :'D de akkor nézzük azt aki elérhetőbb is és per pillanat "rajongok" érte: Gyurta Dani.
~Mi volt a legemlékezetesebb pillanat az életedben?
  Még nem érkezett el az a pillanat.
~Mi volt a legbénább film, amit életedben láttál?
  Legbénább? Ami nagyon szar volt? Fhúú nem is tudom... általában csak olyanokat nézek amik érdekelnek, szal nem nagyon volt ilyen. Vagy csak nem emlékszem mert kirekesztem még csak a film gondolatát is az agyamból. :D
~Melyik a kedvenc zeneszámod és miért?
  Per pillanat az R U Mine? az Arctic Monkeys-tól és nem tudom miért, sose kérdezz tőlem ilyet, hogy miért szeretek egy számot, mert nincs rá magyarázatom, szeretem azt cső.
~Melyik az a hely, ahová szívesen kiköltöznél?
  Amerika, Nagy-Britannia.
~Hiszel a világvégében, vagy más misztikus dologban?(boszorkányok,vámpírok stb.)
  A világ végében nem, bár egyszer úgy is felrobban a föld, de addigra már bőven nem fogok élni. A szellemekben igen, a vámpírokban meg csak akarok hinni... :D a boszorkányok... nos hát én egy boszorkány családba születtem. :D
~Te is ugyanúgy vártad 11 éves korodban a levelet a Roxfortból?
  Hogy vártam-e? Ne is haragudj, de én 9 évesen már meg is kaptam "Harry Potter és a Roxforti Szivárvány Sárkány" nem ismerős? Persze, hogy nem, mivel ez egy szerepjáték tábor, de hé! Kaptam levelet és Mardekáros lettem! "Kis pálya, nagy pálya Mardekár a királya!!" Nos igen Quiddich is volt a táborban és őrző voltam, még hozzá a legjobbak között, és ezerszer bonyolultabbak voltak a játékszabályok, mint bármelyik sporté valaha.
~Ha választhatnál, milyen szupererőt adnál magadnak? (Láthatatlanság, időutazás stb.)
  Alakváltás.
~Szerinted van fiú-lány barátság?
  Van persze, nekem is van pár fiú barátom. :D
~Mi volt a legerősebb pia, amit ittál?
  Abszint, barátnőm szülinapján ittam mert ő nem bírta meginni azt a kispoharat így benyakaltam helyette.
~Tetszettek a kérdések? (Csak az igazat, valld be nyugodtan ha bénák voltak, mert szerintem azok.xd)
  Jó kérdések voltak szerintem. ^^

Nem tuuudom mikor jön az új fejezet. :(( De igyekszem, csak egyszerűen nem tudok írni. :// Azt meg gondolom nem akarjátok, hogy egy összecsapott izét hozzak nektek. ://
Hát ennyi lenne.
Puszi nektek! Lenora :* ♥♥
Eztet a díj:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése