2012. augusztus 19., vasárnap

Díj, díj hátán

Most kajak újra visszajött ez a díj mánia? Istenem na mind1, csak mert per pillanat agyilag annyira nulla vagyok, hogy azt el nem hiszitek megcsinálom ezt a bigyuszt...
Szóval Lilimooo-tól is és Nessie-től is megkaptam a díjat, bár Lilimooo-tól szerintem csak azért, mert unatkozik. Nessie-nek viszont köszönöm. ((:
Na lássuk....

Szabályok:
-Mindenkinek 11 dolgot kell magáról írnia
-A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell
- A jelöltnek  újabb 11 kérdést fel kell tennie
-11 embert meg kell jelölni linkkel együtt
-Nincs visszaadás-jelölés  (mi a pöcsöm az a jelölés?)

11 dolog rólam katt...

Kérdések:
1. Hány éves vagy?
~ 1999
2. Kedvenc film?
~ Hahahaha.... lol. Komolyan? Nap-estig sorolhatnám.
3. Kedvenc sorozat?
~ Szívek szállodája, Supernatural, Skins talán mondhatjuk a Pletykafészket is. Asszem ennyi. Nem... tuti van még valami csak nem jut az eszembe.
4. Kedvenc zene?
~ Hosszabb a lista, mint a filmeknél...
5. Mit szeretnél elérni az életben?
~ ://
6. Mit tartasz a legszebb dolognak a világon?
~ Magamat... lol nem. Nem tudom a szép relatív fogalom.
7. Voltál már szerelmes?
~ Not yet.
8. Hol lennél most legszívesebben?
~ Az ágyamban, mivel agyilag halott vagyok, még is a gép előtt kockulok.
9. Van házi kedvenced? Ha igen, micsoda?
~ Van egy kutyánk Dastan, imádni való kis rosszcsont. *.*
10. Mi leszel, ha nagy leszel?
~ Kérem szépen katona leszek.
11. Kedvenc idézet?
~ "Azért küzdj, hogy győzz! Ne azért, hogy ne veszíts!" Brent Weeks - Éj Angyal Trilógia 3. rész, Lantano Garuwasi szájából hangzott el.

Tovább küldés/kérdések hahaha lol ezt már az előzőben is elmondtam nem küldöm tovább.


Ennyii lenne. Őőő majd valamikor a héten hozom a frisst, meg megyek olvasni! De nem ígérek semmit, csak igyekszem. Okés?
Akkor ennyi lenne. Jóccakát nektek. Itt egy szám amire most nagyon rá vagyok kattanva a 2012-es Olimpia hivatalos dala. Muse :33 ♥♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése