2012. február 5., vasárnap

Díj

Hello mindenki! ^^
Ma kaptam egy díjat LaMes-től még egyszer nagyon szépen köszönöm! ♥




Szabályok:
1. Tedd ki a képet a blogodra!
2. Köszönd meg annak, akitől kaptad a díjat!
3. Írj le 6 dolgot magadról!
4. Küldd tovább 5 blog írónak, linkkel együtt!
5. Hagyj megjegyzést a blogjukon!

6 dolog rólam: (írjunk akkor általános dolgokat...)
- Festett szőke vagyok, ennek köszönhetően még inkább megkapom a "Szőke" megjegyzéseket, ami ugyan nem zavar,de hát na. ((:
- A zene a mindenem. *-*
- Imádom a filmeket, ezt főként nővéremnek köszönhetem akibe apukánk bele nevelte a film nézést. ((: (Belém már sajnos nem tudta.)
- Imádok írni, de gondolom ezt már leszűrtétek. :D
- Van egy ticsi tutyám, Dastan aki igazából a nővéremé, de simogathatom. :D
- És hát... barátkozó típus vagyok, nyílt vagyok minden emberre szóval, ha van kedved ismerkedni nyugodtan írj! ((:

Oké ez kicsit gázra sikeredett, de hát evvan. :D

5 ember akinek tovább küldöm a díjat:
Pletyus (ha úgy vesszük Ő a példaképem *-*)
Lilimooo



Nos és hát akkor a 19. rész 2/2 ma egy Isteni sugallatra elkezdtem írni és szépen haladok vele, szóval vagy már ma este vagy esetleg holnap felkerül! ^^
Puszi mindenkinek . xLenorax

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon köszönöm a díjat!^^:$♥
    Puszszii
    Bonnie

    VálaszTörlés
  2. HOGY MI VAGYOK?O_O Amikor ezt olvastam viccen kívül majdnem kiestek a szemeim és egy ici-picit be is könnyeztem.:D El sem hiszed milyen jó volt ezt olvasni:)Egy köszönöm nem igazán írja le ezt, de mást nem igazán tudok. Köszönöm szépen:)
    (ezt nem mindenkinek mondom a szépent soha sem rakom oda)
    UI: Én meg természetes szőke vagyok:D

    VálaszTörlés
  3. Bizony bizony! ^^ bár úgy igazán nincs példaképem, de ha bárki kérdezné biztos, hogy Téged mondanálak! ^^♥

    VálaszTörlés