2012. február 23., csütörtök

Yupi! ^^

Heeeellooooka mindenki! ^^
Ma kaptam(?) egy fantasztikus hírt ^^ a drága egyetlen M. Shadows-unk azt nyilatkozta nem rég a Kerrang! magazinnak, hogy nyáron neki kezdenek ez új albumnak!! *dance* Én személy szerint már naaaggggyon várom az új albumot! *o* Csak minél hamarabb legyen ^^ és nagyon remélem, hogy Arin megfelel nekik és végleg a bandával marad. ((:♥
Más részről foggalmam sincs mikor hozom az új részt, mert előbb szeretnék egy kicsit a Crossroads-sal foglalkozni mert most nagyon elhanyagoltam. ): Szóval, ha minden jól megy akkor hamar felkerül oda a két új rész és akkor már itt sem kell sokáig várnotok! ^^
Addig is itt egy kis ízelítő a 23. részből. (:


 A bőröndömhöz mentem, furcsa volt, hogy nem a szekrényemből öltözök. Elővettem a félvállas hosszú Nirvanas pólómat, olyan volt, mint a régi, csak az már rég elkopott. Felvettem hozzá a fekete latexemet. Egy fekete kistáskába belepakoltam a fontosabb cuccokat. Cigi, mobil, pénz stb. Felvettem egy kényelmesebb magas sarkút és elindultam. Találkoztam a többiekkel és elindultunk a régi kedvenc kocsmám felé. Beültünk iszogatni, pár óra múlva elmentem wc-re. Mikor jöttem ki beleütköztem valakibe. Egy Motörhead-es felirattal találtam szembe magam, a pólónak nem volt ujja és a férfi karja tele volt tetoválva, félve néztem fel, reméltem csak tévedek, de nem. Egy hátra fordított baseball sapka volt rajta, mikor a szemébe néztem zöld szeme tágra nyílt. Majd elmosolyodott.
 - Kira!- ölelt magához.


Remélem felkeltette az érdeklődéseteket. ^^
Puszi Lenora♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése