2012. február 18., szombat

Nem értem...

Most az mi, hogy végre valahára van ihletem és tudok írni és írok is és erre anyum bejön, hogy Ő most akkor játszik nővérem gépén. Oo Így én meg nem tudok írni, csak akkor írok ha egyedül vagyok a szobában, vagy max ha nővérem van bent, de az, hogy anyum. Oo Megörülök komolyan mondom... remélem este mikor haza jövök már egyedül leszek a szobában és anyum nem lesz bent. :/
Ettől függetlenül egész jól haladok a 21. résszel és már minden meg van a fejemben szerencsére. ^^ Viszont, már nem sok fejezet van hátra. Lesz még a 21. ugye utána lesz még egy amiben elérkezünk egy HATALMAS forduló ponthoz és utána már csak pár fejezet lesz.
De ne búsuljunk! Inkább hangoljuk magunkat Halloween-ra mivel a következő részben Halloween-i buli lesz. ^^
Puszi nektek, Lenora ♥

3 megjegyzés:

  1. Igen ez ismerős:"D Velem ez majdnem minden nap megesik. Ezért nem haladokxd Várom már nagyon:3 Nemsokára én is nekifogok alkotni valamit.

    VálaszTörlés
  2. Velem is így van. Amint nekiállok írni, anya, apa és az öcsém elkezd nyaggatni, így semmit nem haladok. XD Most kicsit megkönnyebbültem, hogy nem csak én 'szenvedek'. :'D

    VálaszTörlés
  3. Én is örülök, hogy nem vagyok ezzel egyedül :D jó tudni, hogy vannak sors társaim. :D

    VálaszTörlés