2012. június 11., hétfő

80% esély (elég sok... talán)

Sziasztok!! ^^
Azt a jó kis örömteli hírt hoztam nektek, hogy van 4 ficem, hoppácska 4 igen. :D És mind a négyhez elég jó kilátások vannak. És nem, nem úgy mint az I want it all-nál bleee. >P
Na szóval ebből a négyből 3 A7X-es fanfic, ebből 2 a "jelenben" qrvára nem a jelenben, de ilyen 2008-2010 között játszódnak, mindegy, a másik pedig szintén ilyen 1999 környékén, mint a Like a Scream. A negyedik pedig olyasmi, mint a Skins, nagyjából bár nem teljesen, a helyszínt és az egyik szereplőt abból vettem.
Na most mind a négyből berakok ide ebbe a kis bejegyzésbe egy pár soros részletet, próbálom úgy, hogy minél érdek feszítőbb részek legyenek. A ti dolgotok az lesz, hogy ott oldalt a szokásos helyen szavaztok, hogy nektek melyik jobban tetszett. Esetleg ha valamelyik nagyon tetszett vagy kevésbé akkor kommentben nyugodtan kifejtheted a véleményed. Meg lesznek számozva a ficek, hogy könnyebben tudj szavazni.
Nos hát akkor ennyi elég is lesz szerintem a pofázásomból itt vannak a ficek, jó olvasást édes drága olvasóim. ^^♥ Ohh még annyit, hogy egyenlőre csak az egyiknek van rendes címe, szóval itt úgy lesznek feltüntetve ahogy el vannak mentve a gépemre. :D

I. Valamicske:

Megfogtam a kezét és elindultunk hazafelé. Daniel a konyhában próbált főzni valamit, nem szóltam semmit csak leültettem Lorat az asztalhoz és bementem a szobámba. Alig, hogy becsuktam magam mögött az ajtót megszólalt a telefonom.

- Igen?- szóltam bele és levetettem magam az ágyra.
- Szia Kat- idegesítő volt ez a vidám hang.
- Mit akarsz Jason?- morogtam a párnába.
- Este összeülünk, a haverjaimmal piálni egy bárban nem jössz?
- Melyik haverjaiddal?- kérdeztem még mindig a párnába.
- Akikkel dolgozom.
- Az az együttes?
- Aham. Na, jössz vagy nem?
- Nem is tudom…
- Na Kat lécci, sose jössz.
- Tudod, hogy van egy gyerekem…
- Nem is a tiéd! A bátyádé.
- Jó, de…
- Ugyan egy estébe nem halsz bele ráadásul jó arcok.
- Ahjj- megsemmisülve fújtam ki a levegőt.- Oké.
- Azért- felnevetett.- Hétre megyek érted.
- Jól van, szia.

Ránéztem az órára még volt másfél órám hétig, átfordítottam a fejem a másik oldalra és lehunytam a szemem, nem állt szándékomban elaludni, de jól esett pihentetni a szemem. Pár perc múlva felálltam és kimentem a konyhába.

- Ma este nem leszek itthon- mondtam Danielnek.
- Hova mész?
- Jasonnel meg néhány haverjával egy bárba.
- Oké.
- Miért mész el?- nézett rám összehúzott szemekkel Lora.
- Mert nekem is kell egy kis kikapcsolódás, azért kicsi. Ha annyi idős leszel, mint én meg fogod érteni- megrántotta a vállát.

Visszamentem a szobámba és elkezdtem készülődni. Felvettem a fekete hosszú trikómat, ami az oldalán szinte végig lyukas volt. Alávettem egy fehér cső topféleséget, hogy azért, ne a melltartómat bámulják. Felvettem a fekete csőnadrágomat, kibontottam a hajam és átfésültem. Feldobtam egy erősebb sminket és hétre már kész is voltam. Jason csak pár percet késet, beültem a kocsijába és elindultunk.



II. Mertcsak:
Sóhajtott egyet és szem forgatva felállt.

- Hé Syn! Ha már úgy is mész hozzál mindenkinek!- kiáltott utána Jimmy.
- Szopjatok le- szólt vissza.
- Na, eddig, hogy álltok?- fordult felénk Zacky.
- Mi?- kérdeztem vissza.- Bocs nem figyeltem.
- Persze, hogy nem figyeltél- vigyorgott,- Brian seggét néztem.
- Miért néztem volna a seggét?- felhúztam a szemöldököm.
- Mert bejön neked- önelégülten mosolygott.
- A segge?- kérdeztem vissza, nem bírtam az önelégült mosolyát, sóhajtott egyet.
- Inkább térjünk vissza ahhoz, amit kérdeztem.
- És mit kérdeztél?
- Hogy, hogy álltok Mattel?
- Ja, hogy az, eddig öt nullára verem farkas szemben- vigyorogtam.
- De szkanderben lenyomtam- szólt közbe Matt.
- Jó, de én lány vagyok, te meg pasi.
- És?- mosolygott.
- Akkor így mondom, te gyúrsz én nem- visszamosolyogtam.- Ráadásul nyerni se hagysz.
- Mintha te hagynál!
- Jó, de az más- vigyorogtam.
- Visszatértem és kit hoztam?- Syn felé néztem.

Felpattantam a székről és szorosan magamhoz öleltem Elent. Alig kapott levegőt annyira szorítottam, már a fiúk szedtek le róla.

- Jézusom, annyira hiányoztál Elen!
- Te is nekem Roni- mosolygott.
- Milyen volt az út? Gyere, üljünk le. Mindent el kell mesélned!- végig néztem rajta és meg akadt a szemem a kezén. Felsíkitottam.- Jézusom!- magamhoz öleltem.- Miért nem mondtad eddig?
- Nem hagytál szóhoz jutni- eltolt magától.
- Istenem annyira örülök!- megfogtam a kezét.- Jézusom, de gyönyörű! Gratulálok!
- Mi az?- fordultak felénk érdeklődve a többiek.
- Elent…
- Majd én Roni, te nyugodj le- intett le a barátnőm, hátra dőltem.- Gale megkérte a kezem- vigyorgott és feltartotta a kezét, hogy a fiúk is megcsodálhassák a gyűrűjét.

Ránéztem Zackyre, egy pillanatra elkomorult arccal nézett Elenre, de utána egyből magára öltött egy boldog mosolyt. Összehúztam a szemöldököm, megfogtam az előttem lévő poharat és megittam a tartalmát.




III. Nemtom:
- Veronica mondtam már, hogy nem szeretem, ha ebéd közben dohányzol.
- Még nem is ebédelünk- nem válaszolt csak nézett.

Sóhajtottam egyet és elnyomtam a hamutálban a cigimet és visszaraktam a dobozba. Végre jött egy pincér és felvette a rendelésünket. Lassan kezdtem el enni az ismeretlen kaját, le kéne már szoknom arról, hogy találomra választok ételt. Mikor már a harmadik falatnál tartottam nyugtáztam magamban, hogy annyira nem is rossz. Csendben ettem közben figyeltem, amit anya és apa beszélnek. Már megint valami gond van az üzlettel, mint mindig. Abba hagyták a beszélgetést, felnéztem a tányérból, apa evett tovább anyu pedig mögém nézett, majd rám és elmosolyodott.

- Ott egy fiú, téged néz- mosolygott, megforgattam a szemem és folytattam az evést.- Nézd meg Veronica.
- Nem érdekel anya.
- Jaj, ugyan már…
- Katlyn ha nem érdekli, nem nézi meg- mondta apa.
- Attól, hogy egy pillanatra hátra fordul nem lesz semmi baja.
- Jól van- mondtam.

Lassan megfordultam és elkezdtem keresni a szememmel a srácot. Egyből meg is lett, fekete haja volt és olajbarna bőre, barna szemei engem figyeltek. Egy asztalnál ült a családjával. Ahogy találkozott a szemünk rám mosolygott, visszamosolyogtam majd visszafordultam az asztalhoz.

- Na?- mosolygott anya, megvontam a vállam.- Ne csináld már Veronica.
- Katlyn hagyj már szegényt, ha akar, akkor majd barátkozik, nem kell ráerőltetni semmit.
- Csak szeretném, ha lennének barátai olyan nagy baj ez?
- Vannak barátaim!- csattantam fel.
- Jaj Cassiék nem számítanak…





IV. 1999:
- Tetszik a pólód- zavarta meg a gondolataimat egy mély hang. Felnéztem, az a srác volt, aki egész nap engem nézett.
- Kösz.
- Leülhetek?
- Hát, ha akarsz…- letette a tálcáját és leült
- Lexi igaz?
- Ühüm.
- Én Matt vagyok- mosolygott.- Matt Sanders.
- Örülök- nyeltem le a számban lévő falatot.
- Hogy tetszik eddig nálunk?- még mindig mosolygott, nem tudtam figyelmen kívül hagyni a mosoly gödröcskéit.
- Hát…
- Tudom milyen most- ránéztem.- Nekem ez már vagy a hetedik sulim.
- Ennyit költöztettek?- csodálkoztam.
- Dehogy is- nevetett.- Nem éppen a legjobb a magatartásom, főleg ha Jimmyvel vagyok.
- Aha…
- Jimmy az egyik haverom láthattad is mikor elmentél köztünk.
- Akkor csak a padra összpontosítottam bocs.
- Értem- mosolygott.- Biztos felismered, majd. Kábé két méter magas, fekete hajú.
- Aha…- hátra fordult és elnézett a válla felett.
- Ott jönnek- fordult vissza és a hüvelykujjával hátra bökött, közben elkezdett enni.

Elnéztem a válla felett és egyből kiszúrtam… Jimmyt? Volt vele egy alacsonyabb srác, fekete volt a haja és egy kis szakáll volt az álla alján. Maga biztosan jöttek az asztalok között. Elértek hozzánk, a fekete hajú srác leült Matt mellé, Jimmy pedig mellém.

- Helló!- köszöntek.
- Hali…
- Én Brian vagyok, vagy Syn, ahogy szimpatikusabb- nyújtott kezet.
- Lexi- kezet ráztunk.
- Én Jimmy vagyok- mosolygott a mellettem ülő.
- Matt már mondta- picit elmosolyodtam.
- Megelőzött a hírnevem?- még mindig mosolygott.
- Valami olyasmi- újra a kajámat kezdtem el rágcsálni, közben kitartóan a tálcát bámultam.
- És, hogy kerültél ide?- kérdezte Brian, felkaptam a fejem.
- Tessék?- néztem rá.
- Hogy kerültél ide?- ismételte meg.
- Ne legyél már hülye!- mondta Jimmy- Első órán mondta, hogy most költöztek ide.
- Tudod, hogy az első órákon alszom.
- Igaz…
- És milyen suliba jártál, hogy te már mindent tanultál tavaly?
- Elitbe- nevettek- komolyan. Anyámék olyan iskolába írattak be ahova már ovis koromban járnom kellett. Igazából annyi az egész, hogy már négy évesen írtam, olvastam.
- Szuperagyad van?- kérdezte furcsa hangon Jimmy.



Hát ennyi lenne, előre is köszönöm mindenkinek aki segített. ^^
Puszi Lenora :*

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Akkor, ha kérhetem, majd a szavazások sorrendjében publikáld az összeset...:PP
    Mert MIND nagyon tetszett! *>*
    Puszszii
    Bonnie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már mint arra gondolsz, hogy a nyertest ugye írjam tovább és a többit, pedig rakjam fel ahogy eddig meg vannak?? :DD vagy teljesen rosszul értelmeztem?? :D

      Törlés
    2. Arra gondoltam, hogy az 1999-et/most nézem, az lett az első a szavazáson/, végigírod, én - vagyis szerintem biztos nem CSAK én - végigolvasom, kommentelek párat, nevetek a beszólásokon, sírok a tragédiákon, és a többi. :DD Aztán ha ennek megvan a happyendje vagy depiendje, kitudja, akkor elkezded publikálni a Nemtom nevezetű ficet és így tovább, és így tovább... :DD
      Persze ne értsd félre, azt csinálsz, amit akarsz, csak szívesen végigolvasnám mindet. :D

      Törlés
    3. majd még meglátom mi lesz :D

      Törlés