2012. január 31., kedd

19. rész 1/2

 Remegő kézzel vettem fel a telefont. Csak reméltem, hogy nyugodt lesz a hangom, igaz, hogy terhes nem vagyok, de ettől függetlenül ugyan úgy megcsaltam.
 - Szia Chan- köszöntem.
 - Szia, csak azért hívtalak, hogy két óra és haza érünk, nem lenne kedved átjönni hozzám?
 - De szívesen- elmosolyodtam.
 - Jól van, akkor majd hívlak.
 - Rendben, szia.
 - Szia, szeretlek.
 - Én is téged- kinyomtam.- Channing haza jött, szóval azt hiszem, én inkább kihagyom a mai ivászatot.
 - Rendben- mosolygott.- El fogod mondani neki?
 - Nem hiszem… most még semmiképp.
 - Oké. És mi legyen a fiúkkal? Jimmy tökre belelkesedett, hogy iszunk.
 - Hát ti ettől függetlenül nyugodtan ihatok.
 - Az „ünnepelt” nélkül?
 - Fognak találni rá okot hidd el- nevettem,- mindig kitalálnak valamit, hogy ihassanak.
 - Hát jó…- megállt a taxi Matték háza előtt.
 Kifizettük és bementünk a házba, mindenki a nappaliban volt és már jó pár piás üveg elől volt, mindegyik kezében volt egy üvegsör csak minket vártak. Annyira nem volt kedvem itt hagyni őket, de muszáj volt megígértem Channing-nek, úgy is megértik. Végül vettem egy mély levegőt és vázoltam nekik a helyzetet, kicsit letörtek, hogy nem maradok velük inni, de azt mondták nyugodtan menjek, így hát elindultam haza. Jól esett a séta, át tudtam gondolni a dolgokat és végül arra a döntésre jutottam, hogy soha nem fogom elmondani Channingnek ami tegnap este történt, elég, ha én szenvedek a tudattól, hogy megcsaltam, még ha nem is önszántamból. Otthon lefürödtem, átöltöztem és ettem valami kaját, amit a hűtőben találtam. Anyu tv-zet Em pedig előtte játszott a babáival, én bementem a szobámba és vártam, hogy Chan felhívjon közben bekapcsoltam a rádiót és vele együtt énekeltem. Kábé másfél óra múlva megszólalt a telefonom, kicsit lejjebb halkítottam a zenét és felvettem.
 - Szia-, átfordultam a hátamra.
 - Szia… van egy kis gond…
 - Mi történt?
 - Hát összekaptam apámmal… és azt hiszem, jobb lenne, ha inkább napolnánk a találkozást.
 - Ohh rendben… oké…
 - Ne haragudj.
 - Nincs semmi baj- mosolyogtam, ahjj nem igaz simán maradhattam volna a fiúkkal inni,- majd holnap bepótoljuk vagy valami.
 - Rendben, és tényleg ne haragudj.
 - Nem haragszom.
 - Most megyek, még beszélünk. Szia, szeretlek.
 - Én is, szia-, kinyomtam.
 Nem igaz… beleütöttem az ágyba. Elgondolkodtam azon, hogy nagy bunkóság lenne-e, ha felhívnám Brian-t, végül amellett döntöttem, hogy felhívom, tárcsáztam a számát és vártam.
 - Szia, baj van?- persze egyből az jön, hogy baj van…
 - Lényegében nincs, de…
 - Rosszul kezdődik- hallottam a hangján, hogy mosolyog, nem volt semmi háttér zaj ez furcsa.
 - Te hol vagy?
 - Itthon.
 - De… miért? Nem a fiúkkal kéne innod?
 - Hát eljöttem, mert nem volt kedvem most hozzá.
 - Ohh értem.
 - De mit is akarsz tőlem?
 - Hát… Channing lemondta a találkát és arra gondoltam, hogy nincs-e kedved találkozni velem?
 - Ha nincs ló jó szamár is?
 - Ez nem igaz tudod jól!- könnybe lábadt a szemem.- Csak találkozni akarok veled olyan nagy baj ez?
 - Nem, dehogy is csak vicceltem.
 - Nem volt jó vicc…
 - Gyere át, aludj itt.
 - Rendben, köszi.
 - Ugyan.
 - Nem sokára indulok, szia.
 - Rendben várlak, szia, szeretlek.
 - Én is szeretlek- megvártam, míg leteszi, majd én is kinyomtam és elindultam.
 Felkaptam a cipőm és a cigim és már el is indultam. Gyorsan elköszöntem anyámtól és Brian felé vettem az irányt. Út közben rágyújtottam és az orrom elé bámultam, szerencsére nem mentem neki senkinek és semminek és még elesni se estem el. Megálltam az ajtó előtt és csöngettem, nem sokkal később Brian nyitott ajtót, elmosolyodtam.
 - Szia-, lehajolt és adott két puszit,- gyere be- félre állt az ajtóból.
 - Ki van itthon?- kérdeztem miközben bementem.
 - Csak anya- becsukta az ajtót.
 - Szia!- köszöntem hangosan.
 - Na, mit akarsz csinálni?- elindultunk a szobája felé.
 - Nem akarsz gitározni nekem?
 - De szívesen- nevetett.
 - Jaj ezen mi olyan vicces?
 - Semmi, csak eddig még sose kérted, hogy játsszak neked.
 - Hát most, na…- megvontam a vállam.
 - Jól van…
 Leültünk az ágyára, elővette az akusztikus gitárját, hangolgatta kicsit, majd elkezdett játszani. Nem ismerem a számot, amit játszott, de fantasztikus volt. A gitár hangja átjárta az egész szobát. Lehunytam a szemem és Brian vállára döntöttem a fejem. Figyeltem a zenét, Brian halkan dúdolt hozzá, egyre inkább ellazultam. Furcsa érzés lett úrrá rajtam először el akartam fojtani, de túl kellemes volt ahhoz, hogy ne akarjam érezni. Nyugodt lettem és önkénytelenül mosolyogtam. Váltott a dallam kicsit gyorsabb lett. Mélyen vettem a levegőt a szemem még mindig csukva, teljesen a hatalmába kerített a dal. Újra és újra hallottam, ahogy vált a dal, nem akartam, hogy vége legyen, mikor hirtelen elhallgatott a gitár, megsüketített a hirtelen jött csönd. Üresség költözött mindenbe, felkaptam a fejem és szaporán vettem a levegőt.
 - Hé, minden rendben?- bár halkan beszélt, de még is olyan volt, mintha ordított volna.
 - Miért hagytad abba?- megrovó volt a hangom.
 - Hát…- döbbenten nézett rám,- olyan csöndben voltál és annyira nyugodtan lélegeztél… azt hittem elaludtál.
 - Pedig fent voltam!- durcásan néztem rá.
 - Ne haragudj- még mindig döbbenten nézett rám, oda hajoltam és nyomtam egy puszit az arcára.
 - Csodálatos volt!- mosolyogtam.- Nagyon ügyes vagy.
 - Köszönöm- elmosolyodott.
 - Van már neve?
 - Minek?
 - A gitárodnak?- elgondolkodott.
 - Nincs- rázta meg a fejét.
 - Oké- felálltam és az asztalához mentem.
 Kerestem egy fekete filctollat és visszaültem mellé. Elkértem tőle a gitárt és a hátuljára pár betűt írtam a legszebb írásommal. Lassan írtam a betűket, hogy véletlenül se rontsam el, tökéletesre akartam. Nem írtam óriás betűkkel, de kicsikkel se olyan közepesekre sikeredtek. Nem hagytam, hogy megnézze, amíg kész nem voltam, így elfordult, amíg írtam. Mikor végeztem felemeltem a gitárt és megnéztem, majd odaadtam Briannek. Furcsán nézett rá.
 - Kiran?- rám nézett és várta a magyarázatott.
 - Nos, a nevünkből raktam össze, Brian és Kira, de mivel a Brira hülyén hangzik így lett Kiran.
 - Ohh- elmosolyodott,- tetszik, lehet ez lesz az első gyerekem neve, amennyiben lány,- nevettem.- Komolyan gondoltam- mosolygott.
 - Oké, rendben.
 - Gyere, nézzünk valami filmet.
 - Oké.
 Letette a gitárját, megfogta a kezem és kimentünk a nappaliba. Leültem a kanapé elé és vártam milyen filmet tesz be. Válogatott egy ideig végül az Apafej-et tette be, leült mellém, leszedte a kanapéról a plédet és ránk terítette. Elindította a filmet, a vállára hajtottam a fejem, átkarolta a vállam és a fejemre döntötte a fejét, így néztük a filmet. Jókat nevettünk rajta.
 Egyszer csak felnéztem Brianre és az orrát kezdtem eltanulmányozni, észrevette, hogy figyelem, felém fordult.
 - Mi az?- nézett rám, átvetettem rajta az egyik lábam így szemben ültem vele.
 - Tök kis cuki az orrod- a mutatóujjammal benyomtam a hegyét, felnevetett.
 - Köszi.
 A derekam köré fonta a karját és közelebb húzott magához, egymásra mosolyogtunk, majd hozzám hajolt és megcsókolt. Közelebb bújtam hozzá és megfogtam az arcát. Egyre hevesebben csókolóztunk, egyszer csak azt éreztem, hogy dőlünk hátra végül elterültünk a padlón és úgy folytattuk a csókolózást, benyúlt a pólóm alá és elindult fölfelé a keze. Hirtelen kipattant a szemem, még mindig Brian vállán volt a fejem, éppen nevetett valamin így az egész válla mozgott. Felemeltem a fejem, egy pillanatra teljesen lefagytam, mi a faszom volt ez?
 - Hé, minden rendben?- rám nézett és simított egyet a karomon.
 - Ühüm, csak elaludtam…- visszadőltem a vállára és tovább néztük a filmet.
 Próbáltam nem megint elaludni a film alatt, jókat röhögtünk rajta, de a végén bekönnyeztem, már majdnem sírtam, de sikerült visszatartanom. Mikor vége volt kikapcsoltuk és visszamentünk a szobájába. Bekapcsolta a rádiót én közben elmentem fürödni, próbáltam minél rövidebbre fogni és sikerült is. Helyet cseréltem Briannel és leültem az ágyára, hátra dőltem és hallgattam a zenét, még mindig az álmom hatása alatt voltam, de most komolyan! Mi a jó büdös franc volt ez? Miért álmodtam ilyet? A pasimmal kéne álmodnom és nem a legjobb barátommal! Mikor visszajött elhelyezkedtünk az ágyában, kikapcsolta a zenét, felém fordult és elmosolyodott.
 - Jó éjszakát- hozzám hajolt és megpuszilt.
 - Neked is- elmosolyodtam.
 Próbáltam elaludni, de valami hiányzott, pár perc múlva fogtam magam és odabújtam Brianhez, átölelt, elmosolyodtam és perceken belül már aludtam is. Reggel mikor felkeltem Brian még aludt, átfordultam a hátamra és a plafont kezdtem el tanulmányozni. Még mindig azon az álmon kattogott az agyam.
 - Úristen milyen nap van?- kérdeztem magamtól fél hangosan.
 Brian morgott egyet és kicsit áthelyezkedett. Végig gondoltam mik voltak az utolsó foglalkozás óta és arra a tényre jutottam, hogy kurvára ma kell visszamennem a pszichológushoz. Visszadőltem az ágyra, elfordítottam a fejem az óra irányába.
 - Hogy az a jó büdös…- mondtam és azzal már ki is pattantam az ágyból.
 - Mi van?- ült fel álmosan és kócosan.
 - Ma kell mennem a pszichológushoz és már fél kettő van, el fogok késni. Jesszus és apám sincs otthon és nincs nálam pénz, hogy a picsába fogok oda érni?
 - Hé, nyugi már, elviszlek- ajánlotta fel.
 - Jaj, nagyon megköszönném- a nyakába ugrottam.
 - Na, de akkor gyerünk, öltözzünk!
 - Igen is!
 Gyorsan felöltöztünk, összefogtam a hajam és elindultunk. Útközben szólt a rádió, letekertem az ablakot és élveztem az utazást. Most először jó utazni a pszichológushoz. Elnavigáltam a házig, majd leparkolt előtte. Pont akkor ment haza Keith mikor én megérkeztem. Meglátott a kocsiban és megállt a kapuban.
 - Meddig leszel?- kérdezte Brian.
 - 50 perces a foglalkozás.
 - Akkor 50 perc múlva itt vagyok érted, addig elugrom, körbe nézek itt, úgy is rég jártam erre.
 - Jól van, és köszi a fuvart- odahajoltam hozzá és nyomtam egy puszit az arcára, kiszálltam a kocsiból.
 - Aztán vigyázz magadra- rám kacsintott,- még kellesz.
 - Jól van- mosolyogtam, becsuktam a kocsi ajtót, megvártam, míg elhajt, majd elindultam a bejárat felé.
 - Szia-, köszönt Keith.
 - Cső- tovább mentünk.
 - A pasid volt?- elmosolyodtam, de nem válaszoltam, kinyitotta az ajtót.- Ez igent jelent?
 - Nem mondtam semmit- védekezően felemeltem a kezem és mosolyogtam.
 - Mert ha igen akkor inkább nem próbálkozom nálad…
 - Ő Brian volt a legjobb barátom nála aludtam és elhozott, de hidd el, ha meglátnád a pasim tőle még inkább fosnál- rákacsintottam azzal fogtam magam és bekopogtam az apja szobájába és benyitottam.- Hello- becsuktam magam mögött az ajtót.
 - Szia-, mosolygott rám Dr. Willson.
 - Elnézést a késésért, de Briannél aludtam és elfelejtettem, hogy ma kell jönnöm.
 - Semmi baj, ülj le- helyet foglaltam a jól kis megszokott helyemen.- Szóval, hol fejeztük be a múltkor?
 - Zackynél, most Matt jön, de előtte kérdezhetek valamit?
 - Természetesen.
 - Az ön szerint jelent valamit, hogy ha a legjobb barátommal álmodom és azt, hogy csókolózunk?
 - Miért kérdezed?
 - Briannél aludtam ugye és filmet néztünk és közben elaludtam és azt álmodtam, hogy csókolózunk…
 - Hogy is volt pontosan ez az álom?
 - Hát úgy kezdődött, hogy a vállán volt a fejem, pont, ahogy elaludtam, és hirtelen felnéztem rá és szemben az ölébe ültem és azt mondtam neki, hogy aranyos az orra, mire felnevetett magához húzott és megcsókolt, és nem is tiltakoztam vagy lepődtem meg, olyan volt az egész mintha teljesen természetesen csináltuk volna.
 - Nos, nem vagyok egy álomfejtő, de azt mondtad a barátod nyaraláson van, és nem tudod, mikor jön haza. Lehetséges, hogy ezt az egészet csak azért álmodtad, mert nagyon hiányzik a barátod és mivel Briannel voltál ezért felé irányult ez az egész.
 - Értem… köszönöm.
 - Akkor folytathatjuk Mattel?
 - Persze, természetesen- kicsit feszült lettem.
 - Milyen a kapcsolatod vele?- elmosolyodtam.
 - Ha azt mondom bonyolult enyhe kifejezés. Jimmyék azt mondják, hogy csak kerülgetjük egymást folyamatosan, de ennek meg van a maga oka.
 - Hogy érted, hogy kerülgetitek egymást?
 - Hát nekem is bejön Matt és én is bejövök neki, már egy jó ideje.
 - És mi az oka?
 - Hát először szerintem annyi volt, hogy egyikünk, se mert lépni, aztán mikor végre „sikerült” vagy, hogy mondjam, akkor…- vettem egy mély levegőt.- Lényegében annyi, hogy egyik este még két hónapja megcsókolt, olyan boldog voltam, mint addig sose. Aztán másnap reggel átmentem hozzá, csak úgy miért ne alapon és nálunk van egy szokás, hogy ha a másik egyedül van otthon, akkor csak úgy simán bemegyünk a másik házába, és hát azon a reggelen is ez volt, csak hát nem várt meglepetés fogadott… egy másik csajjal volt. Nagyon durván kiakadtam, és mikor elmeséltem Briannek, Ő neki akart menni Mattnek. Aztán pár hétre rá beszéltünk, és úgy ahogy elrendeztük a dolgokat és most megint barátok vagyunk.
 - Hmm… tényleg érdekes kapcsolatnak tűnik. Hány éve ismeritek egymást?
 - Hát őt nem öt éve, mint a többiek azt hiszem két-három?
 - És, hogy ismertétek meg egymást?
 - Egyszer átmentem Brianhez valamelyik nap suli után, és ott volt. Brian bemutatott neki, hamar összebarátkoztunk és igazából már akkor megtetszett, de igazából szerintem akkor még csak az tetszett benne, hogy idősebb nálam és rossz fiú, de az óta az igazi énjét is megszerettem, ezért is esett nekem olyan rosszul mikor megcsókolt, hogy másnap már egy másik csajjal volt. Valószínűleg, hogy ha akkor nem megyek át, vagy ha átmegyek, de egyedül van, akkor most nem ülnék itt.
 - Nos, nem igazán tudom, hogy ennek örüljek vagy ne, mert végül is így több pénzt kapok, de azért valamilyen szinten még is csak jobb lenne, ha nagyon kevesen járnának hozzám- mosolygott.
 - Azt hiszem, értem mire céloz- én is mosolyogtam, az órájára nézett.
 - Van még pár percünk… hogy állsz a naplóddal?
 - Egész jól… nem minden nap írok bele, csak, néha ha olyan van, amit le akarok írni, vagy ha unatkozok, leginkább, ha unatkozom.
 - Valahogy nem lepődtem meg- mosolygott.
 Még beszéltünk egy-két dologról aztán elbúcsúztam és a kijárat felé indultam. Magamban szurkoltam, hogy Keith-szel még véletlenül se fussak össze. Mikor kiértem megkönnyebbülve fújtam ki a levegőt. Megpillantottam Brian-t, ahogy a kocsijának dől és cigizik. Odamentem hozzá és szorosan magamhoz öleltem, nem igazán értette miért csináltam, de visszaölelt és nyomott egy puszit a fejem búbjára. Elengedtem és beszálltunk a kocsiba, majd Huntington Beach felé vettük az irányt.


7 megjegyzés:

  1. Először is: Imádtam!
    Várom már a 2.részt:D
    Kiran<3 Aranyos volt Brian-el az álom és lehet, hogy megváltoztatom az álláspontom... :D
    Keith kicsit be lett oltva:"D
    A lényeg, hogy tetszett a feji, remélem sietsz a következővel:D
    xoxo, Lilimooo

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon imádtaaaam!^^
    Még mindig kitartok a Matt&Kira mellett.:P
    Tök cukik voltak Brian-nel. :D
    Keith rendesen megkapta.:')
    Várom már a 2. részt, de nagyon! :DD
    Puszszii
    Bonnie

    VálaszTörlés
  3. Szia! :D
    Nagyon tetszett! :D Jó volt, de én még mindig Matt "párti" vagyok. >< Remélem hamar jön a második fele. (:
    Pussz. :D

    VálaszTörlés
  4. Oh.*-* Örülök,hogy nem csak nekem tűnt fel milyen cuki orra van. Szerintem az a legszebb rajta.:D Annyira jó volt:) Várom már a folytit:)

    VálaszTörlés
  5. Hát jövöget maajd :D de eddig úgy terveztem, hogy egyszer ennek a fejezetét egyszer pedig a Crossroads-nak a fejezetét írom, felváltva.
    Azért nem csak az orra a legszebb rajta :3 hibátlan az az ember :3 de tény, hogy iiiiiiiszooonyat cuuuuuukiiii orra van *w*
    Azért sietek a második felével :D hála égnek már meg van miről fog szólni! ^^

    VálaszTörlés
  6. Sziaa!
    Jááj, nagyon jó lett a fejiid. :D Ez is ugyanúgy tetszett, mint az előzőek! :D De azért a második felét se hanyagold el, mert a végén még visszaszívom a dicséretet! xDD
    úúúgy szeretem a Matt&Kira párost! szerintem tök cukiiik.♥
    x.o.x.o LaMes Grock.

    ui: végre elérkeztem a saját történetemben a 6. fejezethez, ami merőben nagy fordulópont lett. Megtennéd hogy elolvasod, legalább csak ezt az egyet? Fontos lenne a véleményed, kíváncsi vagyok, hogy tetszett! :D

    VálaszTörlés
  7. LaMes! Köszi ^^ nem fogom elhanyagolni :D nagyon ritkán adok ki hanyag munkát a kezemből! ((:
    Utóirat az utóirathoz: mi az, hogy legalább ezt az egyet? :D kikérem magamnak én mindig elolvasom a fejezeteidet és véleményezem, mert NAGYON imádom a történeted! *-*
    Puszi . xLenorax

    VálaszTörlés