2012. január 20., péntek

Nem sokára...

Hát hali!
 Először is, köszönöm a válaszokat a "felmérésre(?)". Igaz picivel többre számítottam, de ez is bőven elég volt! ((:
 Másodszor, egy kicsikét el vagyok havazva még így is, hogy vége a félévnek, mert volt két hét kihagyásom a suliból, történetesen az első iskolai hét a szünet után és a mostani, és így egy csomó dolgozatról lemaradtam amit a jövőhéten kell pótolnom... szép kis hajtás lesz... /: Ráadásul most a hétvégém sem lesz éppen szabad.
 De egy szó, mint száz. Próbálkozom minél hamarabb megírni a következő részt. Remélhetőleg ma este eljutok majdnem a végéig és akkor már csak egy keveset kell írnom hétvégén plusz az áttekintése ugye. ((: Szóval ha minden jól halad talán, de csak TALÁN hétfő-kedd már hozom is a frisst! ((:
 Addig is puszi mindenki!
. xLenorax

UI: Somebody help me! Be szeretném állítani, hogy lehessen értékelni, tudjátok az a tetszik, nem tetszik cuccos. És egyszer megtaláltam nem is olyan rég, de akkor nem csináltam meg és most szeretném és nem találom. ;_; Please, valaki mondja meg hol lehet beállítani! ;_;
Ohh és még annyit, hogy beállítottam, hogy a megjegyzést névtelenül is lehessen tenni, mondjunk nem tudom mi értelme, de azért beállítottam. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése