2012. január 9., hétfő

Mert érdekel.

 Na szóval. Többen is felvetettétek, nem csak itt a blogomon, hogy Kira és Brian összejöhetne. Nos szeretnék egy kis "felmérést" tartani, hogy ki miért is szeretné, gondolja, hogy jó lenne, ha Kira és Brian összejönnének. Nem muszáj több oldalas kifejtéseket írni elég pár sor, de az ütős legyen. (;
 Leszögezném, hogy ez igazából semmivel se fogja befolyásolni a történet alakulását mivel már megírtam a végét, igen előre dolgozom. (:
 Ennek igazából csak annyi a lényege, hogy érdekel Ti miért akarjátok, hogy Brian és Kira összejöjjön.
 Kérnék mindenkit aki olvas, hogy akár Chat-en akár Kommentben, de válaszoljon. ^^
Köszönöm szépen előre is! És bocsi, hogy ezzel pazarolom az időtöket.

Puszi . xLenorax

UI: Ne haragudjatok azt kihagytam, hogy azt is meg írhatjátok nyugodtan, ha nem szeretnétek, hogy összejöjjenek és miért. ^^

3 megjegyzés:

  1. Szia! Én azért szeretném ha összejönnének ,meert az elejétől fogva Brian a legszimpatikusabb a srácok közül, meg amúgy a valóságban is őt szeretem a legjobban. Itt meg bármi történik Kira mindig számíthat rá, sztem nagyon szép párt alkotnának. <3 :))
    Puszi
    Linda

    VálaszTörlés
  2. Szia! Szerintem Matt és Kira páros legyen. :D Amúgy is Matt fan vagyok, szóval... :DDDD

    VálaszTörlés
  3. Szia en azer szeretnem hogy oszejojjejenek, mert nekem is szimpatikus Brian es Kira mindig szamithat ra.... Es illenenek is nagyon egy mashoz, meg ahogyan en ezt eddig fel fogtam Briannak tetszik amugy is Kira, nagyon ess nagyon de nagyon szep paros lenenek.....

    VálaszTörlés