2011. november 16., szerda

2. rész (18+)

Reggel a kigördülő kocsi zajára keltem. Ránéztem az órára hajnali hét volt. Nem volt kedvem aludni. Kimentem a fürdőmbe letekertem a fáslit, de nem lett szebb a kezem, visszatekertem egy másikat. Megmostam az arcom. Felvettem egy sima szürke trikót meg egy világos rövid farmert. Kifésültem a hajam, és kibontva hagytam. Bealapozóztam a fejem, kihúztam a szemem, szürkés szemhéj púder, szempillaspirál és halvány rózsaszín száj fény. Jól esett most pamacsolni. Felhívtam Joelt és Benjit.
 - Haló?- szóltak bele egyszerre, ilyenkor jött jól a konferenciabeszélgetés gomb.
 - Sziasztok- köszöntem.
 - Jól vagy?- kérdezték egyszerre.
 - Jobban…
 - Mi történt?
 - Hát apu ugye haza jött és kaptam tőle valami szar ajándékot ki se bontottam egyből kidobtam a kukába, és elkezdett pattogni, hogy mit képzelek magamról meg a többi. Aztán mondtam neki, hogy Ti legalább itt vagytok velem és, hogy ti előbb lesztek ott, ha bajban vagyok, mint Ő erre pofon vágott.
 - Ez most komoly?- megint egyszerre mondták.
 - Aha…
 - Ez nem normális!- mondta Benji.
 - Ez van… Ezt kell szeretnem.
 - Máskor is ütött már meg?- kérdezte Joel.
 - Hát még egyszer régebben. Akkor is ezt mondtam neki.
 - Ez egy elmebeteg.
 - De Mattnek ne mondjátok, hogy megütött, képes és eljön megverni apámat.
 - Tudjuk. Nem fogjuk.
 - Köszi.
 - Akarsz találkozni?
 - Nem. Csak felhívtalak titeket. Este úgy is találkozunk.
 - Ja igen… Mi nem megyünk- mondja Joel.
 - Miért?
 - Délután elutazunk nagyiékhoz.
 - Ohh értem. Oké- elkezdtem rágcsálni a pc-met.- Akkor hagylak titeket aludni. Sziasztok.
 - Szia Kira, szeretünk.
 - Én is szeretlek titeket- letettük.
 Kimentem a házból. Elindultam, nem figyeltem hova mentem csak vitt a lábam közben rágyújtottam. Nem figyeltem épp mentem volna át az úttesten mikor valaki hirtelen visszahúzott és láttam elszáguldani előttem egy fekete autót.
 - Jól vagy?- ismerős mély hang volt.
 - Matt- néztem rá könnyes szemmel megöleltem.
 - Baj van Kira?- elengedtem és mindent elmeséltem neki.
 Mikor befejeztem átölelt. Nyomott egy puszit az arcomra.
 - Nem lesz semmi baj.
 - De olyan szar.
 - Elhiszem- csörgött a telefonom.
 - Haló?
 - Szia kicsim, haza tudnál jönni? El kéne mennem egy kicsit és vigyázni kéne Emre.
 - Persze megyek.
 - Köszi. Szia.
 - Szia. Most mennem kell. Emre kell vigyáznom. Este találkozunk. Szia.
 - Szia- egy puszi és már indultam is haza.
 Mikor haza értem anyu elment. Én meg leültem a tévé elé és előttem Em játszott a játékaival. Elkezdett sajogni a kezem, kimentem a fürdőbe és leszedtem a kötést. Lemostam a kezem és visszatekertem egy tisztát. Csöngettek. Kimentem. Brian állt előttem.
 - Szia-, köszönt egy puszival.
 - Szia-, arrébb álltam az ajtóból.
 - Jól vagy?- kérdezte mikor leültünk a kanapéra.
 - Brian- mondta Em. Rámosolyogtunk.
 - Aha persze.
 - Megint a falat verted?- nézett a kezemre.
 - Ideges voltam.
 - Egyszer el fogod törni.
 - Anyu is mondta.
 - Miért nem hallgatsz rá?
 - Hallgatok rá. De mit kezdjek azzal, hogy egyszer el fogom törni? Ebben nem tudok ráhallgatni.
 - Abba hagyhatnád.
 - De ha ideges vagyok…
 - Akkor is.
 - Jó mindegy hagyjuk.
 - Hadd, nézzem.
 - Most tekertem rá újat!
 - Mutasd!
 - Jó, jó- letekertem.
 - Mit ne mondjak… szép.
 - Mi työjtyénty a kezeddel Kija?
 - Semmi csak elestem és felhorzsolódott- Brian csúnyán nézett rám.- Mi van? Nem mondhatom, hogy a falat vertem- suttogtam, visszakötöttem.
 - Jól van.
  Estig ott maradt, majd elindult venni piát Zacky bulijába adtam neki pénzt, hogy az én nevemben is vegyen. Elkezdtem készülődni. Közben anyu is haza jött. Rövid fekete szoknya, magas sarkú és egy fekete Ed Hardy póló, a háta ki volt szaggatva és az elején egy óriási koponya rózsákkal, strasszokkal kirakva. A hasam kilátszódott belőle. Kivettem az ezüst köldök pc-met és beraktam helyette egy fekete köveset. Az ajak pc-met is kicseréltem egy feketére. Lemostam a reggeli sminkemet és felkentem újat. A hajamat begöndörítettem. Felvettem egy ezüst karkötőt és egy nyakláncot. És útnak indultam Zackyhez. Szerencsére nem lakott messze, mire odaértem már nagyban ment a buli, volt egy párocska, akik a lépcsőn ültek és smároltak, ahogy elhaladtam mellettük a srác megfogta a seggem én visszafordultam, és pofon vágtam, majd folytattam az utam az ajtóig. Nem akartam csak úgy benyitni egyelőre még nincs bennem pia szóval még normális, vagyok. Csöngettem, Zacky nyitott ajtót.
 - Szia Kira jól nézel ki- vigyorgott.
 - Szia. Köszi Zacky- mosolyogtam és megöleltem.- Brian itt van már?
 - Aham. Miért?
 - Csak, mert nála van a pia, amit az én pénzemből vett és gondoltam innék, belőle mielőtt elfogy.
 - Már is kezded? Most jöttél.- vigyorgott.
 - Már is piás vagy? Pedig, te vagy a házi gazda.
 - Jól van- mosolyogtam.
 Elindultam megkeresni Briant közben köszöntem az ismerősöknek. Végül megtaláltam Briant az egyik kanapén ült mellette, pedig Matt.
 - Csősztök- mentem oda és lehuppantam Brian mellé.- Hol a piám?- néztem rá.
 - Ömm... valahova letettem- láttam rajta, hogy NAGYON erősen gondolkodik.
 - Brian.
 - Nyugi itt van- kivett egy üveget a háta mögül-, Direkt eldugtam, tudtam, hogy Te akarsz belőle inni először.
 - Végre megtanultad!- elvettem tőle a Cinzano-s üveget.
 Felbontottam és egyből meghúztam. Majd tovább adtam a fiúknak.
 - Egy kérdés! Van itt pezsgő?- álltam fel és körbe néztem.
 - Valahol biztosan- mondta Brian.
 - Elmegyek, keresek.
 - Veled megyek- állt fel Matt.
 - Okézsoké.
 Neki indultunk közben minden piából ittunk egy kicsit, ami a kezünkbe akadt, szépen kevertük a vörös és fehér italokat. Végül megtaláltuk a pezsgőt, egy isteni barackos pezsgőt. Egyből magunkévá nyilvánítottuk. Bementünk vele az egyik szobába közben rágyújtottam, én kicsit nehézkesen jutottam el a szobáig, de azért sikerült. Leültünk az ágyra.
 - Játszunk!- mondtam!
 - Mi csodát?
 - Csinálj kanalat a nyelvedből.
 - Mit?
 - Tudod ezt- kiöltöttem a nyelvem és megmutattam.
 - Aha- megcsinálta.- És ez mire jó?- kérdezte.
 - Ismerek egy nagy jó játékot! Te kanalat csinálsz a nyelvedből én öntök bele ebből- emeltem fel a pezsgőt.- Majd bekapom a nyelved, és én iszom meg a pezsgőt. És ezt fordítva.
 - Oké.
 Matt kiöltötte a nyelvét és egy kanalat formázott vele. Óvatosan öntöttem rá egy kis pezsgőt, majd bekaptam a nyelvét. Majd fordítva ezzel elszórakoztunk egy ideig. Majd meguntuk és inkább ittunk az üvegből. Szívtam egyet a cigimből, bent tartottam és odahajoltam Matthez mintha megcsókolnám. Kicsit kinyitotta a száját, kifújtam a füstöt, ő meg beszívta. A kezét a combomra tette, és egyre beljebb csúsztatta, míg el nem ért a szoknyám alá, szétnyitottam a lábam szabad utat adva Matt kezének. Kifújta a füstöt és megcsókolt, közben a bugyimon keresztül izgatott. Elnyomtam egy polcon a cigim majd én is, elkezdtem izgatni Mattet a nadrágján keresztül, közben egymás nyelvét nyalogattuk. Elvette a kezét és megfogta az oldalam, hátra döntött az ágyon, lehúzta rólam a bugyim, közben épp, hogy nem dugtuk le egymás torkán a nyelvünk. A keze visszatért a szoknyám alá és megujjazott. Mikor ezzel elérte, hogy elmenjek fordult a kocka, megfogtam és átfordultam vele együtt, így én kerültem felülre. Végig csókoltam az állát és elkezdtem harapdálni a fülét, majd elindultam lefele, kiszívtam a nyakát, közben kikapcsoltam az övét és kigomboltam a nadrágját. Félig lehúztam a nadrágját, hátrébb csúsztam és leszoptam. Mivel részegek voltunk így nem szólt mikor megy el szóval szépen a számba élvezett, kiköptem a padlóra, megfogtam a pezsgősüveget és meghúztam, majd kortyoltam belőle még egyet, de nem nyeltem le Matt felé hajoltam és megcsókoltam ezzel átküldve a pezsgőt a szájába. Kopogtak az ajtón.
 - Nyugi bezártam- suttogta Matt. Elkezdték ráncigálni az ajtót.
 - Nyissátok ki!- hallottuk Zacky hangját.- Hahó!- kis szünet.- Te Syn! Tudod kik, vannak bent?
 - Honnan tudnám?
 - Csak kérdeztem, be kéne mennem, de nem nyitják ki. Ki hiányzik?
 - Nem tudom... Kirát és Mattet nem láttam mióta elmentek pezsgőt keresni.
 - Lehet, hogy Ők vannak bent?
 - Nem hiszem...
 - De te mondtad, hogy nem láttad őket egy ideje...
 - Hagyjuk, inkább menjünk vissza.
 - Jó.
 Matt felült velem együtt és tovább csókolt. Éreztem, hogy valamit kotorászik a zsebében. Megfogtam az arcát, és nemet intettem.
 - Ne már!- mondta.
 - Sajnálom, de részegen nem fekszek le senkivel.
 - De leszopod? És hagyod, hogy megujjazzon?
 - Az más.
 - Hát jó.
 Kivette a zsebéből a kezét és tovább csókolt. Megmarkolta a fenekem. Leszálltam Mattről felvettem a fölről a bugyim, és ő is felhúzta a nadrágját. Elvettem az ágyról a sapkáját és felvettem, rágyújtottam egy cigire, nyomtam egy puszit a szájára.
 - Menjünk ki. Már keresnek.
 - Oké.
 Felálltunk felkaptam a pezsgősüveget és lehajtottam maradékot, kicsit megtántorodtam, leejtettem a fölre Matt kinyitotta az ajtót és kimentünk. Egy szájra puszi után kettéváltunk meg kerestem Briant. A nappali egy eldugottam sarkában találtam meg Jimmyvel, oda húztam egy széket és leültem melléjük, éppen gondosan csinálgatták a kis por csíkokat.
 - Hol voltál?- kérdezte Brian. Keresztbe tettem a lábam és szívtam egy utolsót a cigiből, majd elnyomtam a hamutálban.
 - El voltam.
 - Kivel?- mosolygott rám Jimmy.
 - Közöd?- néztem rá.
 - Mattet hol hagytad?- kérdezte Brian, közben ügyködött a droggal.
 - Nem tudom elment valamerre.
 - Elment mi?- nevetett Jimmy.
 - Vele voltál igaz?- mosolygott rám Brian.
 - És ha igen? Bűn?
 - Nem csak kérdeztük. Kész is! Akarod kezdeni?- nézett rám.
 - Aha!
 Lehajoltam az asztalhoz, befogtam az egyik orrlyukam és felszívtam az egyik csíkot.
 - OHH A KURVA ÉLETBE!- kiáltottam fel- Ez durva.
 Jimmyék meg nevettek. Ez után nem sokkal teljes kép szakadás.


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon bírom ennek a csajnak a stílusát. :P Szegény, azért sajnálom, hogy az apja megütötte. :( A buliban történtekről... hát na...xD
    Puszszii
    Bonnie

    VálaszTörlés