2011. november 17., csütörtök

7. rész.

Megvártam, míg elhajt, majd leültem a lépcsőre, és rágyújtottam közben felhívtam Mattet.
 - Jöhetsz- szóltam bele, mikor felvette.
 - Okés indulok. Puszi.
 - Szia-, letettem.
 Vettem egy mély levegőt, majd szívtam a cigiből. Kinyílt mögöttem az ajtó.
 - Nem jössz be?- kérdezte anya, nem néztem hátra úgy válaszoltam.
 - Mattet várom.
 - Elmentek valahova?
 - Nem átjön. Bár lehet, elmegyünk valamerre- leült mellém.
 - Rendben csak ne maradjatok kint sokáig. Amúgy milyen volt?
 - Mi?
 - A találkád.
 - Ja... Jó volt- szívtam egyet a cigimből és kifújtam.
 - Csak apád előtt ne cigizz oké?
 - Ki nem szarja le?- néztem rá.- Elegem van már belőle! Miért nem veszed észre, hogy össze-vissza csal téged anya? Én a helyedben már rég elváltam volna tőle.
 - Ez nem ilyen egyszerű Kira.
 - De igen. Elválsz tőle, szerzel egy sokkal jobb pasit. És kész is.
 - Az én koromban nem olyan egyszerű ez már.
 - Anya csak 38 vagy. És kurva jól nézel ki! Bár el kéne menned fodrászhoz-, mosolyogtunk.- De hidd el, találnál magadnak ezerszer jobbat, mint apa.
 - Jól van- megpuszilt és bement.
 Elszívtam a cigim, de Matt még mindig sehol, hátra dőltem a lépcsőn és megint rágyújtottam. Elszívtam Matt még mindig sehol. Felhívtam.
 - Hol vagy?- kérdeztem, mikor felvette.
 - Mindjárt ott vagyok!
 - Gyalog jössz?
 - Aha. Apának kellett a kocsi.
 - Az övével mi van?
 - Nem tom behalt az aksia.
 - Az szar. Na, siess.
 - Jó, jó már csak egy sarok- letettem.
 Elkezdtem játszani a cigi dobozzal. Föl-ledobálgattam, meg össze-vissza pörgettem. Végre megérkezett Matt. Ránéztem az órámra kilenc volt. Eltettem a dobozt.
 - Szia-, vigyorgott.
 - Szia-, felálltam és elindultam felé.- Merre?- kérdeztem.
 - Nem tudom.
 - Nincs kedvem még haza menni...
 - Itthon vagy.
 - Jó érted. Elmehetnénk valamerre.
 - Hát jó. De merre?
 - Nem tudom- csörgött a telefonom.- Komolyan mondom már!- Beth hívott.- Szia-, szóltam bele.
 - Szia! Képzeld!
 - Igen?- közben elindultunk Mattel.
 - Tegnap ugye találkoztam Jimmyvel.
 - Aha.
 - És ma is találkoztunk és képzeld. Megcsókolt.
 - De jó- elmosolyodtam.- Akkor most összejöttetek?
 - Nagyon úgy néz ki!
 - Örülök- közelebb mentem Matthez és hozzá bújtam a karjához.
 - Hát még én. És veled mi van?
 - Már, mint?
 - Hát Matt...
 - Ja semmi. Mi lenne?
 - Nem tudom, csak kérdeztem. Otthon vagy?
 - Nem Mattel vagyok, sétálgatunk.
 - Ohh akkor nem zavarok.
 - Nem zavarsz.
 - Nem baj amúgy is mennem kell csak ennyit akartam. Szia.
 - Szia-, letettük.
 Elengedtem Matt karját és rágyújtottam. Mikor visszaejtettem a kezem Matt megfogta, ránéztem a kezünkre, majd Mattre és halványan mosolyogtam. Csöndben mentünk tovább. Csak élveztük a nyári este illatát és egymás közelségét. Egy jó két órát sétálgattunk, néha-néha megtörve egy rövid kis beszélgetéssel, de leginkább csöndben mentünk egymás mellett és ez ezerszer jobb volt mintha végig pofáztuk volna az egész utat. Hozzám vettük az irányt. Fél 12 fele oda is értünk. Halkan belopóztunk a házba. Becsuktam a szobám ajtaját. Kivettem a szekrényből egy trikót és egy rövidnadrágot. Bementem a fürdőbe és átöltözzem, addig Matt is átöltözött. Jobban mondva levetkőzött, mert mikor visszamentem az alsó gatyájában volt és a CDimet nézegette.
 - Egyszer a tiétek is ott lesz-, mondtam mosolyogva és leültem az ágyam szélére. Rám mosolygott.
 - Hát remélem.
 - Biztos, hogy kiadják. És én leszek az első, aki meg veszi-, mosolyogtam.- Ja és enyém lesz az első autógrammotok!
 - Igen is!- mosolygott.
 - Joelék is megígérték már, szóval nektek is meg kell.
 - Meg ígérem- leült mellém egy Queen CD-vel a kezében.- Ezt szeretem.
 - Apámé volt. Elcsórtam tőle, de szerintem észre se vette- kivettem a kezéből és visszaraktam a helyére.
 Lekapcsoltam a villanyt így csak egy utcai lámpa halvány fénye világította meg a szobát. Megkerültem az ágyat és lefeküdtem a másik végébe háttal Mattnek.
 - Sok zűr van vele?- kérdezte közben Ő is lefeküdt és átölelt hátulról.
 - Hát. Nem tudom- a kezére tettem a kezem és simogattam.- Énekelsz nekem?- kérdeztem halkan.
 - Mit szeretnél?
 - Nem tudom. Valami szépet, amit tudsz- még mindig simogattam.
 - Csak egyet tudok. Richard Marx-tól a Right Here Waiting-et.
 - Az jó- lecsuktam a szemem.
 "Ocean's apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain"
 Hallottam Matt mély hangját. Hüvelykujjával elkezdte simogatni a hasam. Közelebb bújtam hozzá. Összekulcsoltam az ujjainkat, tovább simogatott és énekelt. Nem sokkal később már aludtam is. Reggel mikor felkeltem éreztem a hátamon Matt csupasz felső testét, a trikóm felcsúszhatott este a mellemig. Matt keze még mindig a hasamon volt és össze volt kulcsolva a kezünk. Éreztem a lélegzetét a tarkómon, még aludt. Ránéztem az órára egy volt. Jesszus nem sokára jönnek értem Joelék. Óvatosan leemeltem magamról Matt kezét és felálltam az ágyról. A szekrényemhez mentem és kivettem egy fehér pólót, amire feketével rá volt írva, hogy Sex Pistols, még régebben csináltam kartonpapír és festékszóró segítségével. Mellé felvettem egy fekete csőfarmert. Matt még mindig aludt. Lengén az egyik oldalra fogtam a hajam. Felkentem egy kis sminket. Még volt fél órám szóval felkeltettem Mattet.
 - Matt- megsimogattam a vállát.
 - Mmm- nyelt egyet.
 - Matt kelj fel.
 - Muszáj?- átölelte az egyik párnám.
 - Mennem kell nem sokára.
 - Mmm.
 - Matt...
 - Miért? Hova mész?
 - Megyek stúdióba megnézni Joelt és Benjit.
 - Minek?
 - Mert elhívtak. Na felkelni!
 - Jól van, jól van.- felült, de még mindig csukva volt a szeme.
 - Nyisd ki a szemed.
 - Nyitva van.
 - Nincs.
 - Nem baj.
 - Matt kérlek.
 - Jó- kinyitotta és azokkal a szép szemeivel nézett rám. Elmosolyodtam.
 - Köszönöm- láttam rajta, hogy vissza akar dőlni. Megfogtam a vállát.- Á-á! Most szépen felöltözöl Matt.
 - Reggelit se kapok?
 - De, ha tíz percen belül felöltözöl, addig kimegyek és csinálok kaját.
 - Oké.
 Kimentem a konyhába és neki láttam csinálni valami reggeli félét, ami két-két sonkás szendvicsből állt, mellé paprika. Bementem vele a szobába, Matt az asztalomnál ült teljes harci díszben. Elé raktam a tányérját és beültem az asztalom mellett lévő babzsák fotelba. Megkajáltunk, majd útnak eresztettem Mattet igaz nem nagyon akart elmenni, de kilökdöstem az ajtón.
 - Ahjjj Matt ne csináld.
 - De unatkozni fogok egyedül.
 - Találkozz a fiúkkal vagy valami.
 - De most…
 - Ne hisztizz! Matt mennem kell már megígértem, hogy elmegyek. Szóval haza!
 - Jó, jó megyek-, húzta el a száját.- Van egy ötletem- fordult meg hírtelen.
 - Kápráztass el.
 - Te elmész én meg itt maradok és megvárlak na?- mosolygott.
 - Ki felé!- mutattam az ajtó irányába.
 - Hát jó… De holnap reggel elutazom.
 - Mi? Most ez komoly? És mikor jössz haza?
 - Nem tudom kábé egy hét.
 - De… Ahjj.
 - Baj?
 - Nem csak… mindegy semmi. Menj.
 - Jó, jó. Szia-, lehajolt és adott egy puszit.
 - Szia-, becsuktam mögötte az ajtót.
 Rohadt jó! Basszák meg! Se Matt, se Zacky nem lesz itthon a szülinapomon. Mikor már Matt biztos távolban volt kimentem a ház elé és leültem a lépcsőre rágyújtottam és vártam Joeléket. Mire elszívtam már meg is jöttek. Mindketten kiszálltak a kocsiból és megöleltek.
 - Kira! Hiányoztál!- mondták egyszerre.
 - Ti is nekem fiúk!- elengedtük egymást.
 - Na menjünk. Tetszeni fog- mosolygott Benji.
 - Remélem is- beültem hátra.
 Útközben jókat röhögtünk meg hülyén énekeltünk a rádióval.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése