2011. november 16., szerda

3. rész

Reggel a földön ébredtem a lábam az ágyon volt, de csak a lábam. Feltornáztam magam felvettem a földről Matt sapkáját és a fejemre raktam, és egyből mentem a mosdóba hányni. Szépen kiadtam magamból mindent, majd mikor végeztem, lehúztam a vécét és lefeküdtem a kőpadlóra. Csak akkor vettem észre, hogy csak a melltartóm, a bugyim és a magas sarkúm van rajtam. Gyorsan felálltam, miközben mentem ki megbotlottam valakiben. Zacky feküdt előttem és felébredt. Ahogy meglátott elmosolyodott.
 - Szeretnék mindig, így kelni- mondta komásan, de ott volt az arcán az a bizonyos mosoly, amitől minden lánynak leesik a bugyija.
 - Én annyira nem. Hol a ruhám?- guggoltam le hozzá, nem bírtam, hogy ne mosolyodjak el. Lehet furán, hangzik, de tetszett, hogy így néz rám..
 - Honnan tudjam? Be voltam állva, mint állat. Mondjuk annyira emlékszem, hogy volt valami sztriptíz verseny, vagy valami hasonló.
 - És ez hol volt?
 - Ömm- összeszorította a szemét.- A nappaliban asszem.
 - Köszi- megpusziltam.
 Bementem a nappaliba és elkezdtem keresni a ruháimat. A szoknyámat megtaláltam fel is vettem egyből. Ahogy lehajoltam megnézni a kanapén valaki mögém jött és elkezdte simogatni a fenekem.
 - Brian!- csaptam hátra és felegyenesedtem.
 - Bocs nem bírtam megállni!
 - Inkább segíts meg keresni a pólóm!
 - Muszáj? Jobban nézel ki nélküle.
 - Azt elhiszem, de nekem kell.
 - Jó. Segítek, de csak egy szopás ért!
 - Te még mindig részeg vagy?
 - Helyesbítek! Már megint!
 - Rohadt jó...
 - Most mi bajod? Mattet leszopod, de engem nem?
 - Miből gondolod, hogy leszoptam Mattet?
 - Te mondtad mikor be, voltál állva.
 - Kurva jó...
 - Most mi bajod?
 - Semmi csak segíts már meg keresni azt a kibaszott pólót!
 - Mondom egy szopásért.
 - Ohh fulladj meg!- tovább kerestem.
 - Jó segítek.
 - Köszi.
 Nagy nehezen megtaláltuk egy fél pucér csaj feküdt rajta, óvatosan kihúztam alóla, nehogy eltépődjön. Felvettem.
 - Na akkor most kérem a szájmunkát!- mondta Brian.
 - Inkább igyál egy kávét.
 - De segítetem megkeresni a pólód!
 - Ingyen és bérmentve!
 - Veled nem lehet egyezkedni- grimaszolt és megölelt.- szeretlek Te buta lány.
 - Én is szeretlek Te nimfomán köcsög- megpuszilta az arcom.
 Elengedtem, éreztem, hogy a kötés laza a kezemen így megcsináltam újra. Közben a többiek is kezdtek ébredezni. Szörnyen fájt a fejem visszamentem Zackyhez még mindig a földön feküdt, óvatosan megrúgtam, de épp elég erősen ahhoz, hogy felkeljen.
 - Mi van?- ült fel.
 - Kaphatok aszpirint?
 - Tudod, hol van.
 - Nem azt kérdeztem, hol van, hanem, hogy kaphatok-e?
 - Ja persze. De miért kérdezed?
 - Mert lassan a többiek is felkelnek és gondolom, nem akarod szét osztani ahhoz elég drága dolog.
 - Igaz. Adok persze.
 - Köszi.
 Bementem a konyhába kivettem a szekrényből a dobozt és kiszedtem egy gyógyszert. Kerestem egy tiszta poharat öntöttem bele vizet, és bevettem a gyógyszert. Ki ittam a maradékot és beraktam a mosogatóba a poharat. Megkerestem Briant. A tévé előtt gubbasztott, ült mellette egy csaj aki próbált hozzá beszélni, de szemmel láthatóan jobban lekötötte a tévé. Odamentem.
 - Megmutatom, hogy tudod magadra vonni a figyelmét.
 A csaj csak nézett, beültem Brian ölébe szemben vele, kinézett mögöttem, hogy lássa a tévét. Visszahúztam a fejét. Homlokához támasztottam a homlokom mélyen a szemébe néztem.
 - BRIAN A KURVA ÉLETBE FIGYELJ RÁM!- üvöltöttem.
 - Mi van?- nézett rám ijedten.
 - Ez a lány beszél hozzád, Te vadbarom!
 - Ohh bocsi.
 - Amúgy- fordultam a lányhoz.- Ez csak az én módszerem, Te nyugodtan megcsókolhatod.
 - Te miért nem?
 - Mert a legjobb barátom.
 - Aha...
 - Brian figyelj a lányra!
 Kiszálltam az öléből, kikapcsoltam a tévét és elmentem. Megkerestem Mattet egy ágyban feküdt mellette egy félmeztelen csaj, de szemmel láthatóan a csaj is csak a sztriptíz miatt volt meztelen. Finoman ráültem Matt csípőjére. A súlyváltozástól a csaj elkezdett ébredezni. Hátra nézett, Lora volt egy évfolyamba jártunk.
 - Ohh bocsi- mondta álmosan. Magára nézett- Hol a ruhám?
 - Keresd a nappaliban én is ott találtam meg. De figyelj, mert vannak ott, várj- levettem a pólóm.- Tessék ezt addig vedd fel.
 - Köszi- gyorsan bele bújt.- Megyek is. Szia.
 - Köszi, szia.
 Becsukta maga után az ajtót. A kezemet Matt fejének két oldalára raktam és fölé hajoltam. Szájon pusziltam.
 - Ébresztő.
 - Hmmm.- megpróbált át fordulni a másik oldalára, de nem tudott, mert rajta ültem.
 - Ébresztő- újra megpusziltam, de most csak az arcát. Kinyitotta a szemét és elmosolyodott.
 - Szeretnék mindig így kelni.
 - Zacky is ezt mondta.
 - Nem hazudott. Jól áll a sapkám.
 - Tudom- kiöltöttem a nyelvem.- Amúgy mikor Zacky látott alul öltözöttebb voltam.
 - Igen?
 - Még szoknya se volt rajtam- incselkedve közelebb hajoltam hozzá.
 - Ohh igen?- mosolygott.
 - Igen.
 - Akkor nem csodálom, hogy tetszett neki. És hol a pólód?- kacéran húzta fel a szemöldökét.
 - Odaadtam Lorának.
 - Kinek?- nézett rám.
 - Itt aludt melletted a csaj.
 - Igen?- ült fel hírtelen velem együtt.
 - Nyugi nem történt semmi. Sztriptíz verseny volt este, más lányokon sincs ruha.
 - Oké- megfogta a derekam és mosolygott azzal az édes félig fogvillantós mosolyával.
 - Na, jó megyek, visszaszerzem a pólóm- leszálltam Mattről.
 - Ne már!- nézett utánam szomorúan.
 - Puszi- fordultam hátra és dobtam neki egy csókot.
 Becsuktam magam mögött a szobaajtót bementem a nappaliba a csaj, aki nem rég még ott pofázott Briannek most éppen a szájában járt elég durván. Brian kinyitotta az egyik szemét és engem nézett. Gúnyosan felhúztam a szemöldököm. Láttam rajta, hogy furcsállja, hogy nincs rajtam a pólóm. Egy kézlendítéssel jeleztem, hogy majd később elmondom. Bementem a konyhába a fele társaság ott volt, Lora oda jött hozzám mosolyogva és a kezembe nyomta a pólóm.
 - Még egyszer köszi- mosolygott.
 - Nincs mit- felvettem a pólóm.
 - Amúgy.
 - Hmm?- néztem rá.
 - Lehet egy intim kérdésem?
 - Persze.
 - Te tegnap este tényleg leszoptad Mattet és hagytad, hogy meg ujjazzon?
 - Mi a? Brian Elwin Haner Jr. Azonnal gyere ide!
 - Ez most igent jelent?- vérben forgó szemekkel fordultam hátra és emeltem a kezem egy pofonhoz.
 - Most. Ne. Szólj. Hozzám. Ha csak nem akarsz nagy pofonnak kis gazdája lenni!
 - Bocsi- már el is tűnt.
 - Brian Haner! Ide azonnal!- kiáltottam újra, kimentem a konyhából. Fél úton találkoztunk.
 - Mi az?- nézett rám.- Miért szakítottál félbe?
 - Nem érdekel! Mi a faszt képzelsz magadról?
 - Most mi bajod?
 - Az baszd meg- vettem lejjebb a hangom-, hogy mindenkinek szétkürtölted, hogy leszoptam Mattet!
 - Én ugyan nem.
 - Na persze... Akkor Lora, honnan a faszból tudja? Megmondanád nekem még is?
 - Lora? Az a vörös hajú alacsony csaj?
 - Igen.
 - Ja... Neki asszem elmondtam- az egyik szemét becsukta, elhúzta a száját és a fejét vakarta hátul.
 - Fhúúú... Fhúúú...
 - Nyugi- megfogta a vállam.
 - Ne. Érj. Hozzám- ellöktem a kezét.- Ezért még nagyot fogsz kapni!
 - Sajnálom, be voltam állva. De minek mondtad el egyáltalán nekem?
 - Mert én is be voltam állva? Jó mindegy hagyjuk...- vettem egy mély levegőt.- Lora!- kiáltottam.
 - Igen?- jött a konyhából.
 - Bocsi az előbbiért. Kicsit ideges lettem.
 - Te ne haragudj, nem akartam bunkó lenni.
 - Mindegy felejtsük el, és ha egy mód van, rá ne mond el senkinek oké?
 - Oké.
 - Köszi- egymásra mosolyogtunk, majd visszament a konyhába.- Jól van, menj vissza Mr. Synyster Gates a csajhoz.
 - Szeretlek- magához ölelt és szájon puszilt, mosolyogtam-, Tudod, hogy Te leszel nekem mindig is A Csaj.
 - Köszi- hozzá bújtam.- Te, pedig nekem mindig A Pasi.
 Elengedtük egy mást még egy gyors szájra puszi és már tűnt is el vissza a csajhoz. Megkerestem Zackyt és elköszöntem. Az ajtó felé menet összefutottam Matt-el.
 - Hova mész?- kérdezte.
 - Haza. "Kicsit" másnapos vagyok és szeretnék végre lefürödni.
 - Haza kísérjelek?
 - Nem kell, hétvége van és apám, ha minden igaz otthon van, és nem akarom, hogy halld, ahogy lebassz, hogy, hogy nézek ki.
 - Ha ez megnyugtat szerintem, jól nézel ki- mosolygott.
 - Köszi- megöleltem.
 Adtam az arcára egy puszit és már mentem is haza. Óvatosan nyitottam ki az ajtót nem tudtam hány óra, de olyan dél körülre saccoltam. Levettem a cipőm és halkan osontam a szobám felé. Anyu cipője nem volt az előszobába szóval elment. Már nyitottam volna a szobaajtóm mikor apu megszólalt mögöttem.
 - Hol voltál?- fáradtan sóhajtottam elengedtem a kilincset és megfordultam.
 - Zackynél.
 - És mi volt Zackynél?
 - Buli.
 - Nem engedtelek el.
 - Itthon sem voltál és amúgy is anyu elengedett.
 - Arra van a telefon, hogy felhívj.
 - Te úgysem engedtél volna el…
 - Nem is lett volna baj. Még fiatal vagy a bulizáshoz!
 - Hány éves vagyok apu?- kérdeztem fáradtan.
 - Ne feleselj velem!
 - Nem feleselek. Apu 18 leszek, hol lennék fiatal a bulihoz?
 - Drogoztál igaz?
 - Dehogy is! Apu csak fáradt vagyok sokáig voltam fent.
 - De piáltál!
 - Az igaz. De drogozni soha nem drogoztam!- hazudtam.
 - Az én házamban nem fog lakni egy alkoholista!
 - Nem vagyok alkoholista!- csattantam fel.- Apu kérlek. Fáj a fejem, hány ingerem van, és fáradt vagyok. Most nincs kedvem vitatkozni!
 - Menj a szobádba.
 - Odamentem volna…- inkább nem mondott semmit, felment az emeletre.
 Bementem a szobámba. Levettem a ruháimat és a szennyesbe dobtam. Beálltam a zuhany alá és jó alaposan megmostam mindenem. Fogat mostam, és felvettem valami pizsama félét. Átraktam az éjjeli szekrényemre a magnóm és beraktam Pink-et. Imádtam a csajt. Olyan vagány volt. Rohadt jó stílus és a hangja se utolsó. Halkra állítottam a magnót és elindítottam. Pink hangjára aludtam el.



1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett a fejezet!!:D
    Már alig várom, hogy tovább olvashassam.^^
    Puszszii
    Bonnie

    VálaszTörlés