2011. november 20., vasárnap

9. rész

Reggel későn keltem, de jól éreztem magam. Ma lettem tizennyolc éves. Felkeltem és egyből a telefonomért nyúltam. Semmi. De hát két óra. Ilyenkor már legalább hat SMS szokott jönni Brian-től. Kimentem a konyhába, csönd volt az egész házban. Mi van itt? A hűtőhöz mentem, volt rajta egy cetli.
 „Ne haragudj kicsim, fontos dolgom akadt, későn jövök, Em-et átvittem egy barátnőjéhez. Szeretlek. Boldog Szülinapot!”
 Boldog a fene… Letéptem a cetlit és kidobtam a kukába. A hűtőben volt egy csokis süti. Kivettem és megettem, bár nem volt sok kedvem hozzá, legszívesebben azt is a kukába dobtam volna. Beültem a tévé elé. Nem ment semmi érdekes, felhívtam Briant, nem vette fel. Felhívtam Jimmy-t Ő se, majd Beth-t, de Ő se vette fel. Ezt a kört megismételtem fél óránként, de semmi. Hat óra múlva feladtam, mikor megcsörrent a telefon. Boldogan kaptam felé, de csak nagyi volt.
 - Szia, mama- szóltam bele.
 - Szia, angyalom. Boldog szülinapot! Sajnálom, hogy nem hívtalak korábban gondolom a barátaiddal voltál és nem akartalak zavarni.
 - Köszi, mama.
 - Na és, hogy vagy?
 - Jól vagyok, köszi-, egy könnycsepp folyt végig az arcomon.
 - Biztos? Nem olyan a hangod.
 - Tényleg minden rendben mami.
 - Jól van akkor. Még egyszer nagyon Boldog születésnapot aranyom.
 - Köszönöm.
 - Szia, szeretünk.
 - Én is szeretlek titeket.
 - Szia.
 - Szia-, letettük. Már készültem a falhoz vágni a telefont mikor megint megcsörrent, Beth.- Igen?- szóltam bele.
 - Szia! Ments meg könyörgöm! Halálra unom magam, nem jönnél át?- sóhajtottam.
 - De persze.
 - Imádlak! Köszi. Akkor gyere.
 - Rendben, szia.
 - Szia.
  Bementem a szobámba és a szekrényemhez mentem. Kivettem a félvállas Nirvana-s pólómat, hozzá pedig egy fekete csőnadrágot. Nem tudom mért pont ezeket, csak ezek akadtak elsőre a kezem ügyébe. Átfésültem a hajam és feldobtam egy enyhe sminket. Felvettem a fekete Converse cipőmet. Zsebre vágtam a cigim, plusz a gyújtót, amit végül magamévá nyilvánítottam tegnap. Elindultam, közben rágyújtottam. Mikor Beth-hez értem csak egy villany világított az is fent. Becsöngettem.
 - Nyitva!- hallottam Beth hangját.
 Benyitottam és becsuktam magam mögött az ajtót. Teljesen sötét volt, majd hirtelen feloltódtak a villanyok.
 - Boldog Születésnapot!- kiáltották egyszerre.
 - Úristen!- a számhoz kaptam a kezem és elsírtam magam. Beth oda jött hozzám és megölelt.- El sem hiszem- Beth csak mosolygott.
 Valaki megölelt hátulról, megfordultam és a fiúk vigyori képével találtam szembe magam. Egyből Benji nyakába ugrottam, majd sorra mindegyiket megöleltem. Annyira örültem, hogy nem felejtették el.
 - Már azon voltál, hogy valakit fejbe lősz igaz?- mosolygott Joel.
 - Közel álltam hozzá- vigyorogtam.
 Miután összeszedtem magam elkezdődött a buli. Egy csomóan már a buli elején szépen leitták magukat. Dübörgött a zene, mindenki jól érezte magát, de főleg én. Egyszer csak valaki felkiáltott.
 - Basszátok meg! Van medence!
 Így persze mindenki egyből az udvar felé vette az irányt. Én is elindultam kifelé, de csak a tömeg végén. Megálltam az udvar közepén és mosolyogva figyeltem a többieket.
 - Te nem mész?- mögülem jött a hang, de nem kellett megfordulnom, hogy tudjam ki az.
 - Mindjárt. És te? Te mindig egyből benne vagy a medencés bulikban.
 - Nem én vagyok az ünnepelt.
 - Te találtad ki?
 - Én csak az ötletadó voltam, meg persze a kivitelezésben is segítettem, de a helyet Beth adta.
 - Köszönöm- Brian felé fordultam és megöletem.
 - Tudod, hogy nincs mit- elengedtem.
 - De ugye tudod, hogy haragszom is rád! Nagyon ki voltam. Nem voltak reggeli SMS-ek. Se semmi.
 - Bepótolom, ígérem- mosolygott.
 - Azért.
 - Na, jó gyere- megfogta a kezem,- csobbanjunk egyet!
 Elkezdtünk szaladni a medence felé és beugrottunk a többiek közzé. Mikor feljöttem a víz alól nem találtam Briant. Kinéztem a partra és láttam, hogy néhány srác kihozza a hangfalakat. Beth bekapcsolta a zenét és kint folytatódott a buli. Kimásztam a medencéből, de egyik fiút se találtam. Hirtelen Benji termett előttem hatalmas vigyorral az arcán.
 - Boldog születésnapot!- ölelt magához, Ő is vizes volt.
 - Köszönöm- öleltem vissza.
 - Igyunk!- engedett el és a kezembe nyomott egy wishky-s üveget, elvettem tőle és nagyokat kortyoltam belőle.- Egy táncra?- nyújtotta felém a kezét.
 Rámosolyogtam, ledobtam a földre az üveget és átkaroltam a vállát. Miközben táncoltunk énekeltünk is. Vége lett a számnak és szétváltunk, elindultunk a tömegbe. Reggel egy ágyon ébredtem. Iszonyatosan hasogatott a fejem, ahogy felültem és körbe néztem a szobában kezdtek visszajönni az emlékek. Zacky részegen neki állt gitározni az udvaron, nagyon vicces volt, elmosolyodtam magamban. Felálltam és kimentem, közben próbáltam átlépkedni a földön fekvő embereket. Kimentem a konyhába ott ült az egész kis csapatom és rám vártak.
 - Na, csak, hogy felkeltél- mosolygott Jimmy,- már kezdtük unni magunkat.
 - Fáj a fejem!- nyögtem és elindultam felé, mivel nem volt több szék így letelepedtem Jimmy ölébe és a vállára hajtottam a fejem, végig néztem mindenkin-, de szarul néztek ki- jegyeztem meg.
 - Te se vagy jobb- terült ki az asztalon Zacky.
 - Szülinapos vagyok- öltöttem rá a nyelvem, mire viszonozta.
 - Az tegnap volt- ásított Joel.
 - De mivel 18 lettem így minimum két napig tart- átkaroltam Jimmy vállát.
 - Végül is, az ajándékokat még nem adtuk oda- mondta Beth, felkaptam a fejem.
 - Na, ez már tetszik mi?- mosolygott Brian.
 - Igazából már az is nagy ajándék lenne, ha kaphatnék valami fejfájás csillapítót.
 - Már is- állt fel Beth.
 - Imádlak!
 - Tudom- kacsintott,- de a pasimról szállj le.
 - Ahjj, de… jó- felálltam és átültem a legközelebbi barátom ölébe.- Szia-, mosolyogtam Mattre.
 - Szia-, mosolygott, Beth elém rakta a poharat és a gyógyszert.
 Bekaptam és leittam. Volt még egy kicsi a poharamban és gonosz ötletem támadt. Megfogtam és áthajoltam az asztalon Zacky fölé tartottam és kezdtem megdönteni.
 - Ha megpróbálod!- szólalt meg.
 - Baszki… azt hittem elaludtál.
 - Rosszul hitted- Brian meglökte a poharat és az egész Zacky fejére zúdult.- ANYÁD!
 - Brian volt!- emeltem fel a kezem védekezőn.
 - Na, jó! Mielőtt kitörne, egy kisebb háború menjünk át hozzánk- mondta Benji.
 - És a többi emberke? Őket ki fogja ki paterolni.
 - Majd a bátyám- vont vállat Beth.
 - Hát jó.
 Felálltunk és elindultunk Benjiék felé. Útközben meguntam a sétát és ráugortam Matt hátára. Kicsit meglepődött mivel, se szó, se beszéd nélkül csak úgy ráugrottam, de nem szólt semmit, csak mosolygott.
 - A lusta fajtád!- mosolygott Brian.
 - Szülinapom van blee- felhúztam az orrom és kinyújtottam a nyelvem, mosolyogva forgatta a szemét.
 Elértünk Joelékhez. Lemásztam Matt hátáról és bementünk a házba. Leültettek a nappaliba és felmentek az emeletre, én jó kislány módjára ültem a kanapén és vártam. Lejöttek az emeletről és mindegyiknél volt valami csomag. Körém ültek.
 - Boldog szülinapot!- tartotta felém a csomagot Zacky.
 - Köszön- elvettem tőle és kezdtem kibontani.
 - Jobb ötletem sajnos nem volt, mert a többiek már minden jót elhappoltak.
 - Ez is biztos jó- mosolyogtam rá.
 Letéptem a csomagolást és egy képet tartottam a kezemben. Nem rég készülhetett. Én és a fiúk vagyunk rajta.
 - Mikor utoljára voltam nálad láttam, hogy nincs ilyen képed, szóval gondoltam…
 - Nagyon tetszik- öleltem magamhoz.- Köszönöm.
 - Mi jövünk!- mondták egyszerre az ikrek.
 - Okés- mosolyogtam, leültek elém a dohányzó asztalra és Joel elém tartott egy kis négyzet alakú dobozt, elvettem tőle és kibontottam.
 - Jaj, fiúk- mosolyogtam.
 - Tudjuk…- mosolyogtak- megláttuk a CD boltban és egyből te jutottál róla eszünkbe.
 - Amennyire oda vagy a Nirvina-ért az már beteges- nevetett Joel.
 - Köszi-, mondtam gúnyosan, vigyorogtak- amúgy tényleg, köszi-, mosolyogtam.
 - Még egyszer boldog szülinapot!- öleltek magukhoz.
 - Na, jó én jövök- hessegette arrébb a fiúkat Beth.- Boldog szülinapot!- vigyorgott.
 - Köszönöm- vettem el tőle a puha csomagot.
 - Remélem, tetszik.
 - Biztos tetszeni fog- letéptem a csomagolást és egy fekete pólót tartottam a kezemben. Felemeltem és szétnyitottam. Egy hatalmas Kiss logó volt a póló elején.- Jaj nagyon tetszik köszönöm!- megöleltem, csak mosolygott.
 - Na-, furakodott Beth elé Matt.- Boldog szülinapot- ölelt meg.
 - Köszi-, elengedett és odaadott egy kis dobozt. Kibontottam és felnyitottam a dobozt. Nem hittem a szememnek, az Aviator szemüveg volt benne, amit mindig is akartam.- Istenem Matt- ugrottam a nyakába.- Imádlak!- nyomtam egy puszit az arcára.
 - Örülök, hogy tetszik- elengedett és Brian lépett a helyére.
 - Isten hozott a nagykorúak világában- felém nyújtott egy téglalap alakú dobozt.
 - Köszi-, elvettem tőle és kinyitottam az ékszeres dobozt, egy vékony anyagláncon egy fekete pengető volt. Kivettem a dobozból és megnéztem, a pengető másik oldalán nagy betűkkel virított három betű.- Syn?- olvastam fel mosolyogva.
 - Matt mondta, hogy te akarod az első autógrammunkat, hát kaptam az alkalmon…- mosolygott.
 - Köszönöm- mosolyogtam- felrakod?- tartottam felé.
 - Természetesen- megfordultam és rám rakta a nyakláncot. Megfordultam és megöleltem.
 - Na, végre én jövök- állt fel vigyorogva Jimmy.- Boldog születésnapot Kira, egy évvel közelebb kerültél a halálhoz.
 - Biztató- mosolyogtam, elvettem tőle az ajándékot és neki estem. Egy igen csipkés igen kevés anyagú ruhadarabot emeltem fel.- Tudod, hogy van barátnőd Jimmy?- nézegettem a fodros tangát és a másik kezemmel felemeltem a hozzá illő melltartót is.
 - Ne hülyéskedj már Kira!- mosolygott Beth.- Én próbáltam fel.
 - Ohh értem- visszaejtettem a ruhadarabokat a dobozba.- Nem hiszem, hogy sokat fogom őket hordani, de köszi Jimmy- mosolyogtam és megöleltem.
 - Próbáld fel- vigyorgott.
 - Biztos, hogy nem!
 - Na, ugyan már- unszoltak a többiek.
 - Nem!- szerencsémre megcsörrent a telefonom.- Szia, anya- szóltam bele.
 - Szia, kicsim, mikor jössz haza?
 - Hány óra?
 - Fél négy.
 - Ohh hát nem sokára.
 - Rendben. Szia, kicsim.
 - Szia, anya- letettem.- Hát mennem kell.
 - Haza kísérünk- ajánlották fel.
 - Köszi-, mosolyogtam.
 Összepakoltam az ajándékokat és elindultunk. A ház előtt elbúcsúztunk és még egyszer boldog születésnapot kívántak. Mosolyogtam utánuk, lenyomtam a kilincset és beléptem a házba.


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett a feji, nagyon jól írsz!:)
    Várom a folytatást!:)
    xoxo, Lilimooo

    VálaszTörlés